Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Teszt: Chevrolet Epica 2.0 LT - Semmi líra

Az Evanda utódja világmodell: Koreában gyártják, Ázsiában Daewooként, Amerikában pedig Suzukiként fut majd.

Képekben

Az Epica nagy ajtajai szélesre tárhatók, könnyű a ki-beszállás, nagyok az üvegfelületek is, így jól átlátható a 4,8 méteres karosszériaA hátsó lámpák a látszat ellenére nem LED-esekA finoman cadillaces beütésű, egyszerű vonalú műszerfal könnyen értelmezhető, a világoszöld megvilágítás nagyon amerikai. A teteje puha, de a többi rész kopogósan kemény
Az Epica nagy ajtajai szélesre tárhatók, könnyű a ki-beszállás, nagyok az üvegfelületek is, így jól átlátható a 4,8 méteres karosszéria
 
A hátsó lámpák a látszat ellenére nem LED-esek
 
A finoman cadillaces beütésű, egyszerű vonalú műszerfal könnyen értelmezhető, a világoszöld megvilágítás nagyon amerikai. A teteje puha, de a többi rész kopogósan kemény
    
A hátsó lábtér még langaléta vezető mögött is átlagfeletti, az erősen hátradöntött ülőlap hosszú távon is kényelmes  

Az ajtózsebek hosszúak, de a könyöktámaszoktól nehéz hozzájuk férni

A hátsó lábtér még langaléta vezető mögött is átlagfeletti, az erősen hátradöntött ülőlap hosszú távon is kényelmes
 
A mélyről nyíló, teljesen kárpitozott csomagtartóból hiányoznak a rögzítőfülek, az utastér felé az átjáró szűk
 
Az ajtózsebek hosszúak, de a könyöktámaszoktól nehéz hozzájuk férni
    
Ma már ritka a soros hathengeres, pláne keresztben. A szép orgánumú csupa alu erőforrás csendes, fordulatszám-kedvelő és nem is túl iszákos  
Ma már ritka a soros hathengeres, pláne keresztben. A szép orgánumú csupa alu erőforrás csendes, fordulatszám-kedvelő és nem is túl iszákos
  

Az Autó2 újság 2007/1. számában megjelent cikk rövidített változata

Előnyei – hátrányai

ElőnyeiHátrányai
Fordulatszám-kedvelő, szép hangú motor
Tágas utastér
Jó kilátás (előre és oldalra)
Csendes belső tér
Kényelmes ülések
Hiányzó csomagrögzítők
Billegős futómű
Nagy fékpedálerő
Kis fordulaton nyomatékszegény motor
Rossz váltóáttételezés
Olcsó anyagok az utastérben
Nagy sebességnél pontatlan kormányzás

Az Autó2 újság 2007/1. számában megjelent cikk rövidített változata

Műszaki adatok

Soros, hathengeres, hengerenkénti négyszelepes benzinmotor, elöl keresztben beépítve. Hengerűrtartalom: 1993 cm3. Furat 75,0 löket 75,2 mm. Teljesítmény: 144 LE/105 kW (6400/min). Nyomaték: 195 Nm (4600/min). Ötfokozatú kéziváltó, elsőkerékhajtás.

Elöl segédvázas McPherson-, hátul multilink-felfüggesztés. Elöl-hátul tárcsafékek, elöl belső hűtéssel. Gumiméret: 215/50 R17. Csomagtér: 480 l.

Üzemanyagtartály: 65 l. Hossz x szélesség x magasság: 4805x1810x1450 mm. Tengelytáv: 2700 mm. Gyorsulás (0–100 km/h): 9,9 s. Végsebesség: 207 km/h. Fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 11,4/6,3/8,2 l/100 km. Tesztfogyasztás: 8,7 l/100 km.

Garancia: 3 év vagy 100 000 kilométer (meghosszabbítható) általános, 6 évi átrozsdásodás elleni. Védőszárny-szolgáltatás: a garancia teljes idejére (meghosszabbítható). Olajcsere periódus: 15 000 km.

Ára: 6 139 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/1. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Kia Carnival

Európából sajnos régóta eltűnt, Észak-Amerikában azonban a Sedona örökébe...

Ez a leggyorsabb Cupra!

A VZ a spanyol Veloz (gyors) rövidítése, ami valóban...

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás