Újautó
Teszt: Chevrolet Captiva 2.0 D LT High - Szerény rokon?
A General Motors egypetéjű terepjáró ikrei közül a Captiva az alacsonyabbra pozicionált.
Képekben
Az Autó2 újság 2007/1. számában megjelent cikk rövidített változata
Előnyei – hátrányai
Karosszéria, felfüggesztés | ![]() | Motor, erőátvitel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Biztonság | Költségek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Az Autó2 újság 2007/1. számában megjelent cikk rövidített változata
Műszaki adatok
Motor Soros, négyhengeres, közös csöves befecskendezésű turbódízel, változó turbógeometriával, köztes hűtővel, elöl keresztben beépítve. Egy vezértengely lánchajtással. Hengerenként négy szelep. Könnyűfém hengerfej, acélblokk. Hengerűrtartalom: 1991 cm3, furat 83,0 löket 92,0 mm. Sűrítési arány 17,5:1. Teljesítmény 150 LE/110 kW (4000/min). Nyomaték: 320 Nm (2000/min). Olajtöltés: 6,5 l. Hűtővíz: 10 l. Akkumulátor: 12V, 90 Ah.
Erőátvitel Ötfokozatú kéziváltó, összkerékhajtás. Hidraulikus működtetésű tengelykapcsoló. Sebesség 1000/min fordulatszámon ötödik fokozatban 52 km/h.
Felfüggesztés Elöl segédkeretes McPherson, kanyarstabilizátor. Hátul oldalanként több lengőkaros, multilink. Elöl-hátul tárcsafékek, belső hűtéssel. 3 fordulatos fogasléces kormánymű, hidraulikus rásegítés.
Karosszéria Ötajtós, hétüléses karosszéria. Saját tömeg: 1845 kg-tól. Megengedett össztömeg: 2505 kg-ig. Üzemanyagtartály: 65 l.
Menetteljesítmények Gyorsulás (0 – 100 km/h) 10,6 s. Végsebesség: 186 km/h.
Fogyasztás Város/városon kívül/vegyes: 9,0/6,5/7,4 l/100 km Tesztátlag: 10,9 l/100 km* *Saját mérés, vegyes használatban, egy-három személlyel, +7–17 Celsius-fok hőmérsékleten
Garancia, szerviz Általános: három év, vagy 100 000 km. Átrozsdásodás elleni: 6 év. Védőszárny, szolgáltatás: 3 év(meghosszabbítható). Szervizperiódus: 30 000 km vagy egy év, olajcsere és szerviz.
Az LT High érdemleges tartozékai Vezető- és utasoldali elülső légzsák, első oldallégzsákok, függönylégzsákok, kitörésgátló, lejtmenetasszisztens, automatikus szintszabályozású futómű, állítható magasságú vezetőülés, síkba dönthető támlájú, aszimmetrikus osztású hátsó ülések, két, padlóba hajtható ülés a csomagtérben, távirányítós központi zár, külön nyitható hátsó szélvédő, automatikusan sötétedő belső visszapillantó, esőérzékelős ablaktörlők, fényszórómosó, automata világításkapcsolás, sebességtartó, CD-s rádió, automata légkondicionáló, hét állítható magasságú fejtámla és ugyanennyi hárompontos biztonsági öv, négy elektromos ablakemelő, elektromosan behajtható külső tükrök, fedélzeti számítógép, fűthető, elektromos állítású bőrülések, tolatóradar.
Ára: 9 353 000 Ft
A tesztautó további érdemleges tartozékai: Metálfényezés (120 000 Ft)
Ára: 9 473 000 Ft
Az Autó2 újság 2007/1. számában megjelent cikk rövidített változata
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...