Újautó
Teszt: Audi A4 2.0 TDi DPF - Ezekben a körökben
A kétliteres dízel és a hozzá tartozó felszerelési szint a józan luxust kínálja.
Képekben
Az Autó2 újság 2008/3. számában megjelent cikk rövidített változata
Előnyei – hátrányai
Karosszéria, felfüggesztés | ![]() | Motor, erőátvitel | ||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
| |||||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||
Biztonság | Költségek | |||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Az Autó2 újság 2008/3. számában megjelent cikk rövidített változata
Adatlap
Motor Soros négyhengeres, közös csöves befecskendezésű turbódízel, változó turbógeometriával, köztes hűtővel, elöl hosszában beépítve. Két vezértengely lánchajtással. Hengerenként négy szelep. Könnyűfém hengerfej. Hengerűrtartalom: 1968 cm3, furat: 81,0, löket: 95,5 mm. Sűrítési arány: 16,5:1. Teljesítmény: 143 LE/105 kW (4200/ min). Nyomaték: 320 Nm (1750–2500/min). Olajtöltés: 5,0 l. Hűtővíz: 7,5 l. Akkumulátor: 12V, 70 Ah. Emissziós besorolás: EU 4.
Erőátvitel Hatfokozatú kéziváltó, elsőkerék-hajtás. Hidraulikus működtetésű tengelykapcsoló. Sebesség 1000/min. fordulatszámon hatodik fokozatban: 52 km/h.
Felfüggesztés Elöl segédvázkeret, öt lengőkaros felfüggesztés, kanyarstabilizátor. Hátul segédváz, több lengőkaros felfüggesztés, stabilizátor. Elöl-hátul tárcsafék, ESP. 3 fordulatos fogasléces kormánymű, szervorásegítés.
Karosszéria Négyajtós, négyüléses horganyzott acél-karosszéria. Saját tömeg: 1460 kg-tól. Megengedett össztömeg: 2010 kg-ig. Üzemanyagtartály: 70 l.
Menetteljesítmények Gyorsulás (0–100 km/h): 9,4 s. Végsebesség: 215 km/h. Fogyasztás: város/városon kívül/vegyes: 7,5/4,3/5,5 l/100 km. Tesztátlag: 6,1 l/100 km.* * Saját mérés, vegyes használatban, egy-három személlyel, 0 és plusz 10 Celsius-fok hőmérsékleten.
Garancia, szerviz Általános: három év, km-korlátozás nélkül. Átrozsdásodás elleni: 12 év. Szervizperiódus: a kijelző szerint (kb. 30 000 km vagy két év).
A kivitel érdemleges tartozékai Hat légzsák, szervokormány, állítható magasságú első ülések, négy irányban állítható kormányoszlop, elektromos ablakemelők elöl-hátul, távirányítós központi zár, ESP, elektromos külső visszapillantók, aszimmetrikusan dönthető hátsó üléstámla, CD-rádió, automatikus légkondicionáló, Isofix-pontok, fedélzeti számítógép, bőrkormány és váltógomb, alumínium küszöbborítás, csomagrögzítő szemek és háló, ködfényszóró, önműködő csomagtérnyitás, könyöktámaszok. Ára: 7 950 000 Ft
A tesztautó további érdemleges tartozékai Fény- és esőszenzor, sebességfüggő kormányszervo, háromzónás légkondicionáló, kormányról vezérelhető audiorendszer, navigáció, tempomat, elektromosan állítható, fűthető első ülések, tolatóradar, elektromosan behajtható külső tükrök, könnyűfém keréktárcsák, bőrülések, krómozott ablakkeretlécek, xenon fényszórók. Ára: 11 846 800 Ft
Az Autó2 újság 2008/3. számában megjelent cikk rövidített változata
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...