Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Suzuki SX4 1.6 GS 4WD - HUF SUV

Az esztergomi dzsoli dzsóker válhat a legdrágább tömegautóvá.

Képekben

Terepes képességekre utal az elülső védőlemez és a jelentős hasmagasság
 
Fekete műanyag védi a karosszériát a kidudorodó sárvédők élén is
 
Nagy tengelytávolságú, magas autó. A csomagtéri ajtó is magasról nyílik
    
  
A műszerfala szerint Swift is lehetne. Sok a műanyag, a légkondi szériatartozék, az utasülés légzsákját nem lehet kikapcsolni
 
A kormányoszlopi rádió-távirányító széria, a sötét alapon világos műszerfal fénye nappali tompított használatkor is láthatóra erősíthető. A fordulatszámmérő 6500 után ér a piros mezőbe
 
Az ajtónyitás és az indítás is kulcsnélküli. Ha a jeladó a közelben van, az indítócsonk slusszkulcsként elfordítható
    
  
Az egyterű módra kettéosztott és kémlelőablakos oszlop falként takar
 
A fémfénnyel keretezett széles, domborodó középkonzolon jól láthatók a CD-s rádió kapcsolói és a hűtés/fűtés irányítói
 
A kézifékkar körül az ülésfűtés és a két- és négykerékhajtás kapcsolója a 2WD, az Aut- és a Lock-állással. Az aktuális állapot a műszerfalról is leolvasható
    

 

 

Megfelelő a lábhely, a lap hossza is kényelmes. Az ülőhely szokatlanul magas
 
A fejtámlák részben az ülésbe tolhatóak, az oszlop állandóan takar
 
A lefektetett támla 19 cm-rel magasabb a raktér szintjénél. Csak egy mozdulat, és a lappal együtt előrebukik
    

 

 

A felállított hátsó ülés szalaggal az elülső ülés fejtámaszrúdjához rögzíthető
 
A háttámláig mindössze 64 cm hosszú csomagtér az előrebuktatott ülésig 110 cm-re nő meg. A rakodóhely egy méter széles
 
A négykerékhajtásúak egyetlen benzinmotorja a változó szelepvezérlésű 1,6-os. Nincs elszigetelve a felcsapó sártól. Fogyasztása mérsékelt

Az Autó2 újság 2006/6. számában megjelent cikk rövidített változata

Előnyei – hátrányai

Karosszéria, felfüggesztésMotor, erőátvitel
Könnyű kezelhetőség
Gazdag kényelmi felszereltség
Jó úttartás
Terepezőképesség
Nagy hasmagasság, rövid túlnyúlás
Vaskos oszlopok
Felütő úthibák
Kis csomagtér
 
Korszerű, pörgős motor
Alaphelyzetben hajtás csak elöl
Szellemes nyomatékelosztás
Hiányzó hatodik fokozat
Biztonság Költségek
Hat légzsák, ABS
Kiakadni képes pedálok
ESP felárért
 
Értékarányos ár
Bő felszereltség
Három év garancia
Gyakori szervizigény

Az Autó2 újság 2006/6. számában megjelent cikk rövidített változata

Adatlap: Suzuki SX4

Motor: Vízhűtéses, négyhengeres, négyütemű soros motor elöl keresztben beépítve. Öt helyen csapágyazott főtengely, két felülfekvő vezértengely fogazottszíjhajtással. Hengerenként négy szelep, változó szelepvezérlés. Könynyűfém hengerfej, elektronikus befecskendezés. Hengerűrtartalom: 1586 cm3, furat 78, löket 83 mm. Sűrítési arány 10,5: 1. Teljesítmény 107 LE/79 kW (5600/min). Nyomaték: 145 Nm (4000/min). Olajtöltés: 3,9 l. Hűtővíz: 7,7 l. Akkumulátor: 12V, 44 Ah.

Erőátvitel: Ötfokozatú kéziváltó, elsőkerék- vagy négykerékhajtás. Áttételek: I. 3,545; II. 1,904; III. 1,310; IV. 0,969; V. 0,815; H: 3,250. Végáttétel: 4,411. Egytárcsás száraz tengelykapcsoló. Sebesség 1000-es fordulatszámon, ötödik fokozatban: 35 km/óra.

Futómű: Elöl független McPherson-felfüggesztések, hátul hosszanti, csatolt lengőkarok spirálrugókkal. Elöl tárcsa-, hátul dobfék, ABS. 2,8 fordulatos fogasléces kormánymű, elektromos szervorásegítéssel.

Karosszéria:  Ötajtós, ötüléses önhordó acélkarosszéria. Saját tömeg: 1245 kg. Megengedett össztömeg: 1670 kg. Üzemanyagtartály: 50 l. Hossz: 4140 mm, Szélesség: 1755 mm, Magasság: 1620 mm, Tengelytáv: 2720 mm, Nyomtáv elöl: 1495 mm, Nyomtáv hátul: 1495 mm, Belső szélesség elöl: 1420 mm, Belső szélesség hátul: 1390 mm, Belmagasság elöl: 960-990 mm, Elülső ülőlap: 500 mm, Lábhelyméret: 490–630 mm, Belmagasság hátul: 900 mm, Hátsó ülőlap: 480 mm, Üléstér: 170–340 mm, Csomagtér: 270/625-1045 l, Gumik: 205/60 R16.

Menetteljesítmények Gyorsulás (0–100 km/h): 11,5 s. Végsebesség: 170 km/h. Fogyasztás (EU) ·város: 8,9 l/100 km ·városon kívül: 6,1 l/100 km ·vegyes: 7,1 l/100 km. Tesztátlag: 7,6 l/100 km* (csak városban) * Saját mérés, két személlyel, 10-20 Celsius-fok hőmérsékleten

A szériakivitel érdemleges tartozékai: Elülső, oldalsó és függönylégzsákok, fényszóró-magasság-állítás, elöl övfeszítő, pedálkioldó rendszer, vezetőülés- és kormányoszlopmagasság-állítás, bőr kormánykerék, elektromos szervokormány, figyelmeztető jelzések, indításgátló, távirányítós központi zár, kulcs nélküli indítás, elülső ülésfűtés, osztva dönthető hátsó ülések, elektromos tükör és ablakemelő elöl-hátul, színezett üvegek, tetősínek, ködlámpák, könnyűfém kerekek, fordulatszámmérő, kormányról távvezérelhető CD-s rádió.

Ára: 4 550 000  Ft

Az Autó2 újság 2006/6. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás