Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Subaru Legacy 2.0 - Tereptan

Igényes kialakításával és mérsékelt árával a földutakat is választók kedvence lehet az alap-Legacy.

Első oldal

A megszokásig hagyományos autó izgalmas elemei a tükörbe bújt irányjelzők, a keret nélküli oldalablakok

Limitált szériának indult, valójában állandósult a hétmillió alatti ár. Puha a műszerfal, jól láthatók a sötét alapú, fémkeretes órák, a kormány csak magasságában állítható. Az alapváltozat sem nélkülözi az automatikus légkondit, az elektromos tükröket, ablakokat, a CD-s rádiót. Az ülések kényelmesek hátul is, a középen ülőnek akadály a magas kardánalagút. A fej fölötti magasság a középtermetűnek jó. A térdhely nagy, a lábfej fölött nem elég magas az elülső ülés. A csomagtér kissé alacsony. Nem bő, de vannak benne kis rekeszek is, akasztók is. A motortérben nagy terpeszben, szimmetrikusan és laposan nyújtózik a boxermotor, az agyonburkolt motorok korában nyers valóságnak hat. Nem zajos, villamosmotorokat idéző hangon és egyenletesen gyorsít az emelkedőn is. S mintha sínen járna, biztos a Legacy úttartása. A rugózása csak enyhén kemény, sok úthibát kisimít. A vaskos oszlopok ellenére jó a kilátás, a tükrök nagy felületűek. Az állandó négykerékhajtású autó alapvetően országútra való, de biztosan jár földúton, töltésen, s megküzd az enyhébb terepakadályokkal is. A 7,6 l/100 km-es országúti átlagfogyasztás nem nagy, az autó ára pedig a korábbi Subaru-árakhoz és a konkurensekhez mérten is feltűnően alacsony.

F. A.

Az Autó2 újság 2005/9. számában megjelent cikk rövidített változata

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom 1994 cm3; teljesítmény 138 LE/101 kW (5600/min); nyomaték 187 Nm (4400/min); gyorsulás (0–100 km/h) 11,2 s; végsebesség 197 km/h; fogyasztás (városban/városon kívül) 10,5/6 l/100 km; elöl McPherson-, hátul többlengőkaros felfüggesztés; négy- kerékhajtás; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; hossz x szélesség x magasság 4665x1730x1425 mm; tengelytáv 2670 mm; csomagtér 433 l.

Ára: 6 751 000 Ft

Az Autó2 újság 2005/9. számában megjelent cikk rövidített változata

Öröm, bánat

Öröm:
Nagyon jó menettulajdonságok, nyomatékos motor, három év garancia, kedvező ár.

Bánat:
A kormány távolsága nem változtatható, hátul, a középső ülőhelynél magas a kardánalagút.

Az Autó2 újság 2005/9. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás