| Az vásárlói igényeknek megfelelően alkották meg a Modus-t, amellyel a klasszikus kisautó-kategória A és B szegmensében teremt új alternatívát egy tágas, sokoldalú és játékos szupermini személyében. A nagyszívű kisautó belseje tágas, határozott vonalú, külseje jókedvű.
A Modus a játékos design mögött komoly technikát rejt. Ahogy azt már a Renault-tól elvárható az aktív és passzív biztonság terén is magasra tették a mércét: ABS, EBD, ASR, fékasszisztens, négy-hat légzsák, holttérmentes külső tükör a vezető oldalán, ISOFIX bekötési pontok.
A Renault Modus már a legszerényebb Authentique felszereltségi szinten is meglepően sokat nyújt: ABS, elektronikus fékerőelosztó, fékasszisztens, négy légzsák, elektromos első ablakok, távirányítású központi zár, sebességfüggő szervókormány, és fedélzeti computer. Az egyedi igényekkel rendelkező vásárlók lehetőségeinek, csak a képzelet szabhat határt, hisz az opcionális lista szinte végtelen: CD-váltó, légkondícionálás, könnyűfém kerekek, kerékpár-tartó, műholdas navigáció, elektoromos napfénytető, ESP, ASR, Xenon lámpák, guminyomás-mérő, stb.
A szupermini kategóriában komoly verseny várható, hisz több autógyár is mostanában dobja piacra modelljeit ezen szegmensben. Elég csak a Peugeot 1007-re, a smart forfour-ra, vagy a Kia Picanto-ra gondolni.
A hazai árak és felszereltségek még nem ismertek, de amint lehet beszámolunk róluk. A magyar kereskedésekbe várhatóan kora ősszel érkezik a Renault új szuperminije, addig a képekben ismerkedhetünk a jövevénnyel.
|