Hírek
Radikális változások a GM Europe-nál
Éves szinten 500 millió euróval tervezi csökkenteni működési költségeit a GM Europe
![]() | |
| |
A General Motors Europe a tervek szeint 500 millió euróval csökkenti éves működési költségét 2006-ig. E terv keretében a 2005-ös évben nagyjából 10.000, 2006-ban pedig további 1500 főt bocsátanak el a cégtől.
A terv kialakítása során figyelembe vették az európai autópiac jelenlegi alakulását, az igények lanyha növekedését, az európai és ázsiai márkák részéről egyre erősödő konkurenciát és az árképzés kedvezőtlen kilátásait. Az eredeti terv szerint a létszám csökkentenés jelentős része Németországot érinti, különös tekintettel a gyártásra és a tervezésre.
A vállalat megerősítette, hogy az eredeti ütemezés szerint jelennek meg 2005-ös modelljei: az Opel/Vauxhall Astra GTC, a Zafira monocab, és a Saab 9-3 Sport Hatch, továbbá, hogy 2006-ban jön a vadonatúj Opel/Vauxhall szabadidő-terepjáró, a következő generációs Corsa és egy új kétüléses roadster.
Az Értékesítést, a Marketinget és a Vevőszolgálatot funkcionálisan szervezik újra, ami a várakozás szerint javítja a hatékonyságot, és megkönnyíti az ügyfelek, valamint a márkakereskedők kapcsolatát, továbbá lehetőséget nyújt az ügyfeleknek új termékek kipróbálására. A vállalat áttekinti költségvállalásainak prioritásait, hatékonyságát és ügyfélközpontúságát. Elemzi például a reklámozás hatékonyságát, és a 2005-ös idény befejezése után kiszáll a Német Túrakocsi Bajnokságból (DTM).
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...