Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Volkswagen Touran 1.4 TSI Trendline - Térerős

Meglepően komoly menetteljesítmények jellemzik a legkisebb motorral szerelt Tourant

Képgaléria megtekintéséhez kattintson ide, vagy a kis képekre!

A motorjelölésen kívül semmi sem utal a kettős feltöltésű benzinmotorra, a Touran megjelenése visszafogott, menetteljesítményei a TSI-motorral már-már sportosak
A motorjelölésen kívül semmi sem utal a kettős feltöltésű benzinmotorra, a Touran megjelenése visszafogott, menetteljesítményei a TSI-motorral már-már sportosak

A legkisebb s egyben majdnem a legerősebb Touran benzines alacsonyabb fordulaton kompresszorral, közepes tartományokban turbóval is, feljebb pedig csak utóbbival doppingol; a feltöltésváltások vérpezsdítő hanghatásokkal járnak. A már alacsony (1500/perc) fordulaton megjelenő 220 Nm csúcsnyomaték hosszan (4000-ig) élvezhető. Autópályán 130-nál hatodik fokozatban 3300-at fordul a főtengely, innen visszakapcsolás nélkül is vehemens a gyorsítás. A zajszigetelés minden irányból jó, a futómű és az egyenesfutás nagyobb tempónál is stabil, a rugózás példásan csillapítja az úthibákat, hirtelen kormánymozdulatokra azonban belenghet a magas karosszéria.

Pohártartó még a leghátsó sorban ülőknek is jár, a székek könnyedén kihajthatóak, az ötülésesként hatalmas csomagtér a harmadik sorral minimálisra csökken
Pohártartó még a leghátsó sorban ülőknek is jár, a székek könnyedén kihajthatóak, az ötülésesként hatalmas csomagtér a harmadik sorral minimálisra csökken

A helykínálat az első, a második s a 168 000 forintos pluszpénzért kínált harmadik sorban is tágas. A középső sor székei egyenként tologathatóak, támlájuk hajtogatható, a székek akár ki is vehetők. A pakolóhely-kínálat jó, az ajtózsebek nagyok, palacktartósak, rekeszek a padlóban s még a tetőkárpiton is akadnak. A Touran ára inkább teljesítményéhez, mint motorméretéhez szabott, a Trendline-felszereltség kényelmi (CD-s rádió, elektromos ablakok és tükrök, tempomat) és biztonsági (hat légzsák, kitörésgátló) elemeket is szép számmal sorol, a légkondi azonban meglepő módon feláras. Az 1.4 TSI 7,4 literes gyári átlag- és ennél egy literrel magasabb tesztfogyasztása a menetdinamika ismeretében kedvező.

Katona M.

Képgaléria megtekintéséhez kattintson ide, vagy a kis képekre!

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás