Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Volkswagen Passat CC 1.8 - Alakvető eltérés

A kupé forma izgalmassá, a kialakítás prémiumossá teszi a Passatot.

Pikoló

Hátul korlátozza a helyet a krómdíszes kupé nyújtott, ereszkedő tetőíve

Nagyon is illik a prémiumautók régiójába kívánkozó „népautóhoz” a kínálat alapmotorja, a 160 lóerős TSI. A közvetlen befecskendezéses benzinmotor alacsony fordulatról is erőteljesen rugaszkodik el, dinamikus, feltűnően csöndes, és viszszafogott a fogyasztása. A hatfokozatú váltó rövid úton kapcsolható. A Passat műszaki alapján, de ahhoz képest 15 mm-rel leültetett sportfutóművön és alacsony gumikon támaszkodó kupé halkan gördül, nagyon biztos az úttartása. A sportos feszességet nem viszi túlzásba, de az úthibák ütéseivel szemben védtelen.

A sportülések kényelmesek, a hat légzsák, a részben elektromos ülésmozgatás alaptartozék

Kellemesen kormányozható, jól adagolható a fék, az elektromos rögzítőfék kényelmes, helytakarékos. A szűk ablakréseken a vastag oszlopok között alig lehet kilátni. Fával, fémmel díszített, gondosan kialakított a belső tér. A mély ülések kényelmesek, hosszú a lapjuk, határozott az oldaltartásuk. Hátul ketten utazhatnak, a széleken fotelszerű üléseket alakítottak ki, középre könyöklő és pakolóhely került. Kupéban ritkaság az óriás térdhely. Az erősen ereszkedő tető alatt még zavartalanul elfér az átlagtermetű. A csomagtér hosszú és alacsony, magas a pereme.

-FA-

Az Autó2 2008/12. számából 

Öröm, bánat

Öröm: Motor, váltó, menettulajdonságok, menetteljesítmények, felszerelés, kényelem.

Bánat: Kilátás, ár, úthiba-érzékenység, hátsó plafonmagasság.

Az Autó2 2008/12. számából

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1798 cm3; teljesítmény: 160 LE/118 kW (5000–6200/ min); nyomaték: 250 Nm (1500–4200/ min); gyorsulás (0–100 km/h): 8,6 s; végsebesség 222 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 10,4/ 6,0/7,6 l/100 km; CO2: 180 g/km; felfüggesztés: elöl McPherson, hátul több lengőkaros; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; elsőkerék-hajtás; hosszúság x szélesség x magasság: 480x186x142 cm; tengelytáv: 271 cm; csomagtér: 532 l.

Ára: 8 089 000 Ft

Az Autó2 2008/12. számából

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás