Újautó
Pikoló: Toyota Auris 2.2 D-4D Premium Active - Sportolaj
A csúcs-Aurist izmos dízelmotor hajtja, s futóműve is igényesebb a többi családtagéhoz képest.
Pikoló
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Elöl tágas a hely, az üléspozíció ideális, az állítható magasságú fotel jól támasztja a testet, de oldaltartása lehetne határozottabb. A lábtér hátul csak átlagos, a sík padló jópontot érdemel. Rakodórekeszből nincs hiány, dupla kesztyűtartó, fedeles karfa és használható ajtózsebek sorakoznak. Az összeszerelés precíz, a műanyagok kopogósak, a középkonzol recseg, ha nekitámasztjuk a térdet. A csomagtartó átlagos méretű, jól rakodható, aljában defektjavítót találunk.
A 2,2 literes 177 lovas motor 1800/perc fordulattól dinamikusan húz (0–100-ra 8,1 másodperc alatt ér), addig lusta.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az aggregát „zenéje” alapjáraton is szépen szól, zaja sosem tolakodó, zavaró rezgéssel sem kellemetlenkedik. Átlagfogyasztása nem túlzó (6,8 l/100 km, főleg országúti használatban). A hatfokozatú váltó pontos, ideális áttételezésű, a kar rövid utat jár be. A kormány precíz és közvetlen, illik a sportos karakterhez. A féket jól lehet adagolni, de a lassítóerő nem kiemelkedő. A 2,2-es Aurisnál hátul nem torziós rudas, hanem kettős keresztlengőkaros a futómű; remekül irányítható az autó, farkitörésre még szélsőséges helyzetben sem kell számítani. A rugózás a peres gumi ellenére komfortos.
A jelenlegi legdrágább kivitel közel hétmilliót kóstál, cserébe gazdag alapfelszereltséget és 3 év/ 100 000 km garanciát nyújt.
KaMi
Az Autó2 újság 2007/10. számában megjelent cikk rövidített változata.
Öröm, bánat
Öröm: Motor járáskultúrája, motorhang, futómű, kormány, ülések, fogyasztás, utastéri rakodási lehetőségek, 3 év vagy 100 000 km garancia.
Bánat: Turbólyuk, minőségérzet, középkonzol, 15 000 km szervizperiódus.
Az Autó2 újság 2007/10. számában megjelent cikk rövidített változata.
Műszaki adatok
Hengerűrtartalom: 2231 cm3; teljesítmény: 177 LE/130 kW (3600/min); nyomaték: 400 Nm (2000–2600/min); gyorsulás: (0–100 km/h) 8,1 s; végsebesség: 210 km/h; fogyasztás (város/ városon kívül/vegyes): 7,9/5,2/6,2; mért fogyasztás (vegyes): 6,8 l/100 km; felfüggesztés: elöl McPherson-, hátul kettős keresztlengőkaros rendszerű; elöl hűtött, hátul tömör tárcsafék, ESP; hossz x szél x magasság: 422x 176×151,5 cm; tengelytáv: 260 cm; csomagtér 355–777 l.
Ára: 6 940 000 Ft
Az Autó2 újság 2007/10. számában megjelent cikk rövidített változata.
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...