Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Toyota Auris 1.4 D-4D Aquatis Aut - Napi robot

Kényelmes és értelmes az Auris robotizált váltója. A fogyasztás visszafogott.

Pikoló

A három év garancia és a könnyűfém felni szériatartozék, a kitörésgátló nem

A nyolcszelepes, 1,4-es dízel hangos alapjáraton, és kissé kerregő a gyorsításokkor. Alacsony fordulaton erőtlen, 2000 fölött jól gyorsít. Legfőbb erénye a visszafogott, hat liternek mért átlagfogyasztása. A robotizált váltót a kormány mögötti szarvakkal vagy a váltókarral, kézzel kapcsolgatva lehet léptetni az öt fokozat között. Automataként gazdaságos és sportos váltások közül lehet választani, az utóbbiban magasabban tartja a fordulatszámot.

Automata a váltó és a légkondi, elektromos az ablak- és tükörmozgatás, a vezetőnek térdlégzsák is jár

A kapcsolások gyorsak, de nem észrevétlenek, enyhe megtorpanásokkal járnak. A rugózás enyhén feszes, az úthibákat túlzottan is észreveszi. Az iránytartása jó. Az elülső ülés kicsit rövid és keskeny. Az oszlopok vaskosak, rossz a hátralátás. A középkonzol előtti díszív látványos, ám elzárja a padló-közeli tárolóhelyeket. Az anyagok a kemény borítás és sok műanyag dacára kellemes érzést keltenek. Hátul bőséges a tér a fejek fölött és a térdek előtt is, a padló teljesen sík. A csomagtartó átlagos méretű, könnyen pakolható.                

-f. a.-

Az Autó2 újság 2008/10. számából

Öröm, bánat

Öröm: Motor, váltó, fogyasztás, kényelmi és biztonsági felszerelés.

Bánat: Motorhang, úthiba-érzékenység, kilátás, ár.

Az Autó2 újság 2008/10. számából

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1364 cm3; teljesítmény: 89 LE/66 kW (3800/min); nyomaték: 190 Nm (1800–3000/min); gyorsulás (0–100 km/h): 14,7 s; végsebesség: 175 km/h; fogyasztás (város/ városon kívül/vegyes): 5,8/5,0/4,5 l/100 km; CO2: 131 g/km; felfüggesztés: elöl McPherson, hátul csatolt; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; elsőkerék-hajtás; hosszúság x szélesség x magasság: 422x176x152 cm; tengelytáv: 260 cm; csomagtér: 355–1335 l.

Ára: 4 940 000 Ft

 Az Autó2 Újság 2008/10. számából

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás