Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Skoda Roomster Scout 1.4 16V - Városi bakancs

A terepesnek álcázott egyterű Skoda a látszat ellenére közútra való.

Pikoló

Feláras a kanyarkövető fényszóró, az ülésfűtés és a kitörésgátló. A lekerekített, kiszélesített B-oszlop zavar a kilátásban

A Scout-kivitel a Roomster esetében szürke műanyag lökhárítókat, ajtóbetéteket és kerékjárati toldatokat, 16 colos könnyűfém kerekeket, valamint 205/45-ös abroncsokat jelent. Belül farmeranyagszerű kárpit járul hozzá az egyediséghez.

A jókora hátsó oldalajtó megkönnyíti a beszállást, a műanyag védőelemek jól viselik a városi „lökdösődéseket”

A térkínálat elöl jó, hátul fejedelmi, a második sor ülései külön tologathatók, számos variációs lehetőség közül lehet választani. Jó a vezetési helyzet, kiváló az ergonómia, precíz az összeszerelés, ám a műanyagok nagy része kopogósan kemény. Utastéri rakodóhelyekből nincs hiány. A csomagtartó 450 litere ülésdöntéssel 1780-ra duzzasztható, a rakodást a széles, magasra nyíló ötödik ajtó is segíti. Az 1,4-es benzines a nagy homlokfelületű autóval nem boldogul könynyen, a dinamikus gyorsításokhoz pörgetni kell, 3000/perctől kap erőre. Hangja csak autópálya-tempónál zavaró, amikor 4000/perc környékén dolgozik. Az ötfokozatú váltó jól kapcsolható, fokozatai rövidek. A futómű komfortosra hangolt, de a peres gumik a városi kátyús utakon sokat rontanak az élvezeti értéken. A hátul dobos fékrendszer hatékony, a kormány közvetlen.

A Scout-kivitel felára 38 000 forint a hozzá legközelebb álló normál Roomsterhez (Comfort) képest.                                      

KaMi

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Úttartás, rakodóhelyek, fék, váltókapcsolás, minőség, belső térkínálat, a hátsótér variálhatósága, csomagtér, 3 év vagy 150 000 km garancia.

Bánat: Ár, ajtóoszlopok, motorerő.

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Mûszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1390 cm3; teljesítmény: 86 LE/63 kW (5000/min); nyomaték: 132 Nm (3800/min); gyorsulás (0–100 km/h): 13 s; végsebesség: 171 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 8,9/5,6/6,8 l/100 km; mért fogyasztás (vegyes): 7,9 l/100 km; felfüggesztés: elöl McPherson-, hátul csatolt hosszanti lengőkaros rendszerű; elöl hűtött tárcsa-, hátul dobfék, ABS; hosszúság x szélesség x magasság: 420,5×168,4x 160,7 cm; tengelytáv: 261,7 cm; csomagtér: 450–1780 l.

Ára: 4 040 000 Ft

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás