Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Skoda Fabia 1.4 PD TDI Greenline - Zöldhasú

Kategóriája legalacsonyabb széndioxid-kibocsátását ígéri a feláras Fabia.

Pikoló

A zöldhatár alatt: CO2-kibocsátása nagyon alacsony

Greenline-kialakításban 300 000 forint felárú a cél szerint némileg átalakított Fabia: alul és az elülső lökhárító alatt borítás fedi, a hasmagasság 14 mm-rel alacsonyabb, a keréknyomás több mint rendesen. Az Ambiente-felszereltségben és sebességtartóval kínált Greenline háromhengeres dízeléhez részecskeszűrő tartozik. Az autó kicsit keményen rugózik, úttartása biztos. A hosszúra méretezett váltófo

Kormány- és ülésmagasság-állítás, klíma, elektromos ablakemelők és tükrök járnak hozzá, állandó tartozék a ködlámpa és a négy légzsák

kozatok sűrű kapcsolgatásokra késztetik a gyorsulást remélőt, alacsony fordulaton, 2000 alatt erőtlen a Skoda. A városi közlekedésben alig használható a negyedik fokozat. A fogyasztás mostoha körülmények között sem éri el a 6 litert. Az ötfokozatú váltó engedelmesen kapcsol. A magyar autós az alacsony CO2-kibocsátásnak önzetlenül örülhet – a bravúros 109 gr/km CO2-szintet nem honorálja adókedvezmény. A Greenline-felár nagyjából 940 l gázolaj árának felel meg, ennyit az átlagos 0,7 l/100 km megtakarítás körülbelül 135 000 km megtételével termel meg. Több autózással és mind drágább üzemanyaggal gyorsabb a megtérülés.                             

F. A.

Az Autó2 újság 2008/7. számából

Öröm, bánat

Öröm:  Környezetkímélés, utastér, úttartás, fogyasztás, csomagtér, 3 év garancia.

Bánat:  Ár, lomhaság, úthiba-érzékenység, 15 000 km szervizintervallum.

Az Autó2 újság 2008/7. számából

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1422 cm3; teljesítmény: 80 LE/59 kW (5000/min); nyomaték: 195 Nm (2200/min); gyorsulás: (0–100 km/h) 13,4 s; végsebesség: 170 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 5,3/3,4/4,1 l/100 km; CO2: 109 g/km; felfüggesztés elöl McPherson, hátul csatolt; elöl-hátul tárcsafékek, ABS, ESP; elsőkerék-hajtás; hoszszúság x szélesség x magasság: 399x 164×148 cm; tengelytáv: 246 cm; csomagtér: 300–1163 l.

Ára: 4 371 000 Ft

Az Autó2 újság 2008/7. számából

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás