Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Seat Altea XL freetrack 2.0 TDI - Lakóterep

Mindent egy helyen: családi, sportos, terepjárós tulajdonságokat egyesít az Altea.

Pikoló

A terepkészséget magas építés és körkörös műanyagozás jelzi

Csupán a látszatért nem érdemes megvenni a négykerék-hajtású kivitelt: egymillióval kerül többe, mint az azonos felszereltségű és külsejű, igaz, kisebb teljesítményű elsőkerék-hajtásos freetrack. Az XL a sportos Altea arasznyit nyújtott hosszabbítása. A karosszéria magas, irányváltáskor lengésre hajlamos. Rugózása komfortos, belseje sportos és igényes. Kellemesek az anyagok, elegendő a tárolóhely, a magas mennyezetre horizontális komód került: négy fiók egymás mögött. A sportülések erőteljes oldaltartást adnak, és kényelmesek. A dús felszerelés része az ülésfűtés, a hat légzsák, a guminyomás-ellenőrző rendszer, a légkondi kétzónás. Előre jó a kilátás, a műszerfal nem nyúlik magasra. A vastag oszlopok hátra erősen akadályozzák a kitekintést. Hátul, oldalt és fölfelé is tág a tér, bőséges a lábhely. A hátsó ülés osztottan, 16 cm-en csúsztatható. A támlák három részben buktathatók előre, a lap fix. A csomagtér nagy, a felső rakodólap a peremmel egy szintben van. A rotyogó hangú motor már 1700 körüli fordulattól húz, erőteljes és kulturáltan hangos. A hatfokozatú váltó könnyen kapcsol. A Haldex kuplung szükség szerint – a vezetőtől függetlenül – elektronikus szabályozással vonja be a hajtásba a hátsó kerekeket, komfortos és megbízható.

FA

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Sokoldalúság, motor, menetteljesítmény, térkínálat, felszerelés, rugózás.

Bánat: Kilátás, karosszérialengés, ár.

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Mûszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1968 cm3; teljesítmény: 170 LE/125 kW (4200/min); nyomaték: 350 Nm (1800/min); gyorsulás (0–100 km/h): 8,7 s; végsebesség: 204 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 8,5/5,7/6,8 l/100 km; felfüggesztés: elöl McPherson-, hátul több lengőkaros rendszer; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; összkerékhajtás, Haldex tengelykapcsoló; hosszúság x szélesség x magasság: 449x179x 162 cm; tengelytáv: 258 cm; csomagtér: 532–1604 l.

Ára: 7 554 000 Ft

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás