Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Opel Zafira 1.6 Ecotec Cosmo - Újult erővel

Az enyhén felfrissült egyterűt új alapmotor mozgatja.

Pikoló

Maradt a klasszikus alakzat, nagyok a lámpák, tágra nyílnak az ajtók

A formai megújulás alig látszik, tartalmi is csak a motortérben. Újdonság az Astrából átkerült 115 lóerős 1,6-os, változó szelepvezérlésű négyhengeres. Mindig csöndes. Alacsony fordulaton gyenge, emelkedőn elinduláskor lefulladással fenyeget, de nem teszi meg. Magasabb fordulatszámon kivirágzik és megerősödik, bírja a terhet. A középkonzolból kiemelkedő ötfokozatú váltó könnyen tologatható, gyakran kell visszakapcsolni. A rugózás komfortos, az úttartás megbízható, a kormány pontos. A szélvédőket keretező vastag oszlopok túl sokat takarnak. Az elülső ülések hosszúak, oldaltartást adnak. Legalacsonyabb állásukban is magasak. A következő, széles üléssor osztva hajtogatható, sínen tologatható, előrebillenthető, sokoldalúan rendezhető. Hátratolva hatalmas láb- és fejtér keletkezik.

Helybőség. Könnyen és gyorsan alakítható a tér

A csomagtér síkjából két pótülés nyitható fel, könnyű a mozgatásuk. Kisebb termetű felnőttek is elférnek rajtuk. A hétüléses csöppnyi rakteréből a pótülések lehajtása nyomán, öt utas mögött is 645 l-es, tekintélyes csomagtér áll elő, padlója sík, és a peremmel egy szintben van. A Cosmo felszerelési lépcsőfokon elektromos tükrök és ablakok, hat hangszórós CD-s rádió, fedélzeti számítógép, ködlámpa, automata légkondi és könnyűfém keréktárcsa jár, ám az ESP, az aktív fejtámla és a hat légzsák feláras, együtt közel 340 ezer forintba kerülnek.

-f. a.-

Az Autó2 újság 2008/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Öröm, bánat

Öröm: Menettulajdonságok, térkínálat, átrendezhetőség.

Bánat: Biztonsági felszerelés, oszlopok, elindulási erőtlenség.

Az Autó2 újság 2008/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1598 cm3; teljesítmény: 115 LE/85 kW (6000/min); nyomaték: 155 Nm (4000/min); gyorsulás (0–100 km/h): 13,4 s; végsebesség: 185 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 9,3/5,8/7,1 l/100 km; CO2: 169 g/km; felfüggesztés elöl McPherson, hátul csatolt; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; elsőkerék-hajtás; hosszúság x szélesség x magasság: 447x180x167 cm; tengelytáv: 270 cm; csomagtér: 140–1820 l.

Ára: 5 949 000 Ft

Az Autó2 újság 2008/8. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás