Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Opel Vectra 1.8 Easytronic Cosmo - Kiváltó üzem

Gazdag felszereléssel, automatizált váltóval próbáltuk ki az ötajtós Vectrát.

Pikoló

Krómdíszes, hagyományos ötajtós, ritka, 30 000 km-es szervizciklussal

Akár a számítógépes joystick, könnyen nyomogatható az ötfokozatú váltó karja. Elrendezése okos: minden irány és funkció egy mozdulattal, rövid úton elérhető. Automataként használható, vagy kézzel, szekvenciálisan lehet lépegetni a fokozatok között. Önműködő módban igyekszik gyorsan felkapcsolni, a váltáskor enyhe megtorpanás érezhető. Jól reagál a gázadás intenzitására, a kapcsolást megelőző fordulat 5000 körülire ugrik, ha a vezető erőteljesebben nyomja a pedált. A motor dinamikus gyorsításkor is csöndes marad. A teszt során mért átlagfogyasztás 8,8 l/100 k

Puha, sötét a műszerfal, a kormány távirányítós, a váltókar könnyen kezelhető

m. A kerekek kanyarban is biztosan tapadnak az útra, a rugózás kissé kemény. A gazdagon felszerelt, igényesen kialakított utastér elszigetelt, a kemény, ám hoszszú távon is kényelmes vezetőülésből nehézkes a kilátás a vastag oszlopok miatt, a tükör képe nem nagy. Az ülés magasságát és dőlését finom fokozatokban lehet szabályozni. A két pedál között nagy a szintkülönbség. Bőséges a lábtér az alacsony hátsó ülés előtt, hátul is elegendő a belmagasság. Az osztott támladöntéssel nagy és szinte síklapú a könnyen pakolható csomagtér. Szépen burkolt és egyenletes a raktér fala.                   

 f. a.

Az Autó2 újság 2007/7. számában megjelent cikk rövidített változata

Öröm, bánat

Öröm: Motor, menetteljesítmények, fogyasztás, úttartás, kialakítás.

Bánat: Pedálrend, kilátás, padlóhullám, ár.

Az Autó2 újság 2007/7. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1390 cm3; teljesítmény: 140 LE/103 kW (5600/min); nyomaték: 220 Nm (4000/min); gyorsulás: (0–100 km/h 8,8) s; végsebesség: 205 km/h; fogyasztás: (város/városon kívül/vegyes) 9,3/5,8/7,1 l/100 km; felfüggesztés elöl McPherson-, hátul négy lengőkaros rendszer; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; elsőkerék-hajtás; hossz x szélesség x magasság: 421x176x149 cm; tengelytáv: 258 cm; csomagtér: 350–1305 l.

Ára: 5 853 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/7. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás