Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Nissan Pathfinder 2.5 dCi LE - Le az útról!

A nagy ­tes­tű ame­ri­kai SUV nyo­ma­té­kos dí­zel­mo­tor­já­val fő­ként te­rep­re va­ló.

Pikoló

Ne­gyed­mé­te­res hasmagassága alap­ján is iga­zi off-road jár­mű

A te­kin­télyt pa­ran­cso­ló­an tes­tes au­tó be­lül is szé­les és ma­gas. Igé­nyes a ki­ala­kí­tá­sa, az ülé­sek bőr­bo­rí­tá­sú­ak, sok a mű­anyag. A 3,5 for­du­la­tos kor­mány csak ma­gas­sá­gá­ban ál­lít­ha­tó. Az ülé­sek ké­nyel­me­sek, elöl elekt­ro­mo­san moz­gat­ha­tók. A ki­vi­tel gaz­da­gon fel­sze­relt. A vas­tag osz­lo­pok el­le­né­re jó a ki­lá­tás, na­gyok a tük­rök, a to­la­tást ka­me­ra se­gí­ti. Az elül­ső ülé­sek mély­re nyúl­nak, ki­szo­rít­ják a há­tul uta­zók láb­fej­ét. A pad­ló még kö­zé­pen is la­pos, hár­man is el­fér­het­nek egy­más mel­lett. Egy­sze­rű a vál­tás a haj­tás­mó­dok kö­zött: két- vagy négykerék-hajtás, kéz­zel vagy ön­mű­kö­dő­en, négykerék-hajtás, fe­le­ző­vel. Dif­fe­ren­ci­ál­zár­ként a ke­rék­fé­kek szol­gál­nak – a Pathfinder nem sza­lon­te­rep­já­ró, szin­te bár­hol el­bol­do­gul. A bur­kolt úton ér­zé­keny az út­hi­bák­ra, a ma­gas ka­ros­­szé­ria len­gé­sek­re haj­la­mos. A kö­zös csö­ves turbódízel mo­tor kis­sé han­gos, erő­tel­jes, a hat­fo­ko­za­tú vál­tó kön­­nyen jár. Az egyen­le­tes cso­mag­tér­ben két, gye­re­kek­nek va­ló pót­ülés nyit­ha­tó. Ked­ve­ző a há­rom év­re szó­ló ga­ran­cia és a 30 000 km szer­viz­cik­lus.

F. A.

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Mo­tor, te­re­pe­zőké­pes­ség, tá­gas­ság, utas/cso­mag­tér va­ri­ál­ha­tó­sá­ga, ki­dol­go­zás, fel­sze­re­lés, olaj­cse­re-pe­ri­ó­dus.

Bánat: Kor­mány­ál­lí­tás, hát­só láb­hely, ár, me­net­tu­laj­don­sá­gok, ru­gó­zá­si kom­fort.

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Mûszaki adatok

Hen­ger­űr­tar­ta­lom: 2488 cm3; tel­je­sít­mény: 171 LE/126 kW (4000/min); nyo­ma­ték: 403 Nm (2000/min); gyor­su­lás (0–100 km/h): 11,8 s; vég­se­bes­ség: 175 km/h; fo­gyasz­tás (vá­ros/vá­ro­son kí­vül/ve­gyes): 12,0/8,5/9,8 l/100 km; fel­füg­gesz­tés: elöl-hátul ket­tős keresztlengőkarok. Elöl-hátul tár­csa­fé­kek, ESP; hát­só­ke­rék-haj­tás, kap­csol­ha­tó összkerékhajtás; hosszúság x szé­les­ség x ma­gas­ság: 474x185x176 cm; ten­gely­táv: 285 cm; cso­mag­tér: 190–515/ 2090 l.

Ára: 12 180 000 Ft

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Indul a Hangos Az Autó!

Idén 30. évfolyamába lépett Az Autó, az autóslap, és...

Bemutatkozik a Hangos Az Autó

Bemutatkozik a Hangos Az Autó, kiadónk podcast adása. Érdekli,...

Munkába állt az első elektromos Renault Trucks D

Az akkumulátoros elektromos járműveket már Európa-szerte alkalmazzák a városi...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest immár 32 tagú zsűrije a tisztán elektromos...

Oktatás a Magyar Autóklub vezetéstechnikai pályáján (x)

Hasznos és élményekkel teli programmal vár mindenkit a MAK...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás