Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Nissan Micra C+C 160SR - Többszörös

Szolid, nőies forma és már-már sportos menetteljesítmények jellemzik az amúgy is többarcú Micra C+C legerősebbjét.

Pikoló

A keret nélküli oldalablakok teljesen eltüntethetők, nincs középső tetőoszlop

A kétrészes tető álló autónál csupán egyetlen gomb érintésére, ám kissé lassan nyílik és csukódik. Az igen tágas (255– 457 l) csomagtérben redőny szeparálja a tető helyét, az alsó részbe rámolni se lehetetlen. A raktér kárpitozása az utastéréhez hasonlóan finom. A beltér műanyagai kemények, textúrájuk már-már prémiumos. A helykínálat elöl éppen elegendő, a hátsó csenevész ülés még gyerekeknek is büntetés. Az ülőlap szélessége, oldaltartása elöl sem nagyvonalú, a támlák lényegesen jobbak, az utazás összességében hosszú távon sem fárasztó.

A Micra teljesen könnyűfém, 16 szelepes 1,6-osa alapjáraton szinte némán és rezonanciamentesen jár, nyomatéka egészen alacsony (akár 1800/min) fordulatról élvezhető, teljesítményleadása egyenletes.

A hátrafele lejtő far belülről láthatatlan

Városban, országúton csendesen fut a C+C, az autópályás 130-nál 4000-et fordul a főtengely ötödik fokozatban, itt már némi szél- és motorzaj megjelenik. A gyorsítás még ekkor is érezhető, de a motor fokozódó morgásával. A futómű stabil. Kanyarodáskor, forszírozott tempónál sem hajlamos kitörésre a C+C, az egyenesfutás példás, a karosszéria merevsége

A beltér formái, színei retro- és prémiumhangulatot sugároznak. A kezelőszervek finoman, egyértelműen működtethetők. A pedálok fém-, a volán, a váltógomb és egyes ülésrészek bőrborításúak

megfelelő. A nem egész 3 fordulatos kormánykerék szervorásegítése kissé túlzott.

A C+C ára kategóriájában a legkedvezőbb, a paletta csúcsát képviselő 160SR alapellátmánya igen gazdag: automata légkondi, 4 légzsák, ABS, Isofix, alukerekek, ködfényszórók, bőr/szövet kárpitozású fűthető ülések, 6-os CD-tár, kulcs nélküli nyitás/indítás jár a négy évszakos használhatóságot engedő nyitható kemény tető mellé. A 6,2 l-es tesztfogyasztás és a 3 év (vagy 100 000 km) garancia olcsó fenntarthatóságot, jó értéktartást jósol.

km

Az Autó2 újság 2007/9. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Menetteljesítmények, nyomaték, csomagtér, fogyasztás, ár, felszereltség, futáskultúra, fék.

Bánat: Hátsó helyek, 100 km/órától nyitott tetővel zavaró turbulencia, szélzaj autópályás tempónál, kilátás hátra.

Az Autó2 újság 2007/9. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1598 cm3; teljesítmény: 110 LE/81 kW (6000/min); nyomaték: 153 Nm (4400/min); gyorsulás (0–100 km/h): 10,6 s; végsebesség: 190 km/h; fogyasztás (vegyes): 7,4 l/100 km; felfüggesztés: elöl McPherson, hátul csatolt lengőkarok spirálrugókkal; elöl tárcsa-, hátul dobfék, ABS; hosszúság x szélesség x magasság: 381x167x144 cm; tengelytáv: 243 cm; csomagtér: 255–457 l.

Ára: 4 707 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/9. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás