Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Kia Sorento 2.5 CRDi EX Premium - Hegymenet

Kis külváltozással, a szokott műszaki tartalommal lépett a piacra a Kia szabadidőautója.

Pikoló

A magas autó alsó részét terepen védő műanyag borítja
A magas autó alsó részét terepen védő műanyag borítja

Állandó összkerékhajtás vagy automatikus mód választható egy kapcsoló elfordításával. Utóbbi helyzetben a hátsó tengely kerekeinek kipörgése hozza működésbe az első hajtást. A terepáttétel és a központi differenciál gombnyomásra történő zárása a terepesképességet erősíti, akárcsak a négyhengeres, közös nyomócsöves turbódízel nagy nyomatéka. A motor hangos, rázza a kormányt és az ötfokozatú kéziváltó karját. Országúton kevéssel a 2000-es fordulaton túl élénkké válik a gyorsítóképessége. Vele együtt hangoskodik a hátsó futómű. A 3,6 fordulatos szervokormány kereke állandó munkát ad, kanyar után segíteni kell középre téré

Fa- és fémszínű betétek élénkítik a hagyományos fedélzetet
Fa- és fémszínű betétek élénkítik a hagyományos fedélzetet

sét. A rugózás lágy, a fékezésre rábólint a karosszéria. A bőr-műanyag utastér kényelmesen berendezett, minden irányban tágasság veszi körül az utazókat. A vezetőülés elektromosan mozog és fűthető. A kialakítás gondos. Magasra kell fellépni hátul is, a beltér tágas. Az osztott ülések mögött széles, sík a csomagtér. Az utasokat négy légzsák, ESP védi, automata a légkondicionáló, elektromos a tükör, az ablak. Szériatartozék a könnyűfém keréktárcsa és a fényszórómosó is.

Fi

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Felszereltség, ár, 3 év garancia, térkínálat, terepezőképesség, menetteljesítmény.

Bánat: 15 000 km-es szervizciklus, rezgő váltókar, motorhang, menettulajdonságok.

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom 2497 cm3; teljesítmény 170 LE/125 kW (3800/min); nyomaték 392 Nm (2000/min); gyorsulás (0–100 km/h) 12 s; végsebesség 182 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes) 9,6/5,9/7,2 l/100 km; felfüggesztés elöl kettős keresztlengőkaros, hátul merev tengely; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; négykerékhajtás; hossz x szélesség x magasság 459x 186×172 cm; tengelytáv 271 cm; csomagtér 898–1849 l.

Ára: 8 600 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás