Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Hyundai Sonata 2.0 CRDi Superior - Helybő

Kényelmes, négyajtós limuzin, dízellel és nagy csomagtérrel.

Pikoló

Színre fújt lökhárítójú, krómdíszes autó, nagy a tengelytávolsága
Színre fújt lökhárítójú, krómdíszes autó, nagy a tengelytávolsága

A hagyományos háromterű utastere bőrrel, fémmel, fával luxusosan berendezett. Ez a legmagasabb felszereltségi szint, része a hat légzsák és az automata légkondicionáló. Az elülső ülések elektromosan mozgathatók, fűthetők, fotelszerűek. Széles és magas a hely a vezető körül. A pedálsor enyhén lépcsős. Az oszlopok elég vaskosak, de a tükrök széles képet adnak. A fabetétes, puha borítású műszerfal áttekinthető, az órák jól láthatóak. A fabetétes kormány 3,3 fordulatos, sokat kell forgatni. Hátul parádés a térdhely, a hosszú ülőlap kényelmes. A ki-beszállás helye nem nagy, a küszöb sem alacsony. A nagy csomagtartó kicsit mély, a támla osztva hajtható le, de nem teljesen síkra.

A Common Rail dízelmotor a 2000-es fordulat közelében válik élénkké, jól, de nem kirobbanóan gyorsít, hangja visszafogott. A rugózás lágy, sokat tompít az úthibákon. Az utastér elszigetelt, csöndes. A garanciaidő 3 év, a szervizintervallum 15 ezer km. Gyors értékvesztés várható, az ár a konkurensekhez és a felszereltséghez mérten kissé eltúlzott.

F. A.

Az Autó2 újság 2007/3. számában megjelent cikk rövidített változata

Öröm, bánat

Öröm: Tágasság, rugózási kényelem, csöndes utastér, kialakítás, biztonság.

Bánat:  Pedálrend, rövid szervizintervallum, kormányforgatás.  

Az Autó2 újság 2007/3. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom 1991 cm3; teljesítmény 140 LE/103 kW (4000/min); nyomaték 305 Nm (1800–2500/min); gyorsulás (0–1000 km/h) 10,7 s; végsebesség 203 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes) 9,6/5,4/7,0 l/100 km; felfüggesztés elöl McPherson-, hátul több lengőkaros rendszer; elöl-hátul tárcsafékek, ABS, ESP; elsőkerékhajtás; hossz x szélesség x magasság 480x183x148 cm; tengelytáv: 273 cm; csomagtér 462 l.

Ára: 7 742 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/3. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás