Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Hyundai i30 1.6 CRDi Premium - Koreai közép

Dízelmotorral hosszú utakra vagy üzleti autónak is megfelel az i30.

Pikoló

A Premium-szint a csúcs, ebben többek között tolatóradar, ESP, automata klíma, 16 colos alufelnikészlet és magától sötétedő belső tükör is kényeztet

Mindkét sorban jó a helykínálat, az ülések kényelmesek, a vezetői helyzet a legtöbb testmagassághoz jól beállítható. A bőr-szövet kárpitozás kellemes, bár színvilága kissé komor, textil az ajtókra is jutott. A kartámaszok puhák, kényelmesek. A műszerfal kék kijelzői nem mindig olvashatók jól, de a kapcsolók ergonómiája megfelelő, az összeszerelés minősége példás. Utastéri rakodóhelyből sok van, tágas a kesztyűtartó és a középső kartámasz rekesze is. A csomagtér átlagos (340 l), jól rakodható, osztott ülésdöntéssel (a lap és a támla egyaránt dől) bővíthető.

Jól leolvasható műszerek, jó oldaltartású, bőr-szövet kárpitú ülések. A rozsdagarancia 10, az általános 3 évre szól (km-megkötés nélkül), szervizbe 20 000 km-enként kell járni

Az alapjáraton finoman remegős járású, saját fejlesztésű 1,6-os, közös csöves dízel nem zajos, 1800/perctől jól húz, alatta erőtlen. 2500-tól dinamikusan gyorsít. Étvágya visszafogott, az átlagfogyasztás könnyen 7 l/100 km alatt tartható. Az ötfokozatú váltó áttételei kissé rövidek, karja precíz kulisszában könnyen jár. A kormányszervo rásegítése optimális, erős és jól adagolható a fék, hosszú távon sem fárad. A futómű hangolása komfortos, jól szűri az úthibákat. A Premium-szint felszerelése kifejezetten gazdag.                                       

 KaMi

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Motor, úttartás, menettulajdonságok, fogyasztás, rakodóhelyek, fék, kidolgozás, helykínálat.

Bánat: Ár, néhol kemény műanyagok, váltóáttételezés, futóműzaj, kilátás hátra.

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Mûszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1582 cm3; teljesítmény: 115 LE/85 kW (4000/min); nyomaték: 255 Nm (1900–2750/min); gyorsulás: (0–100 km/h) 11,6 s; végsebesség: 188 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 7,6/5,2/6,1 l/100 km; mért fogyasztás (vegyes): 6,6 l/100 km; felfüggesztés: elöl segédvázas McPherson-, hátul több lengőkaros, független felfüggesztés; elöl hűtött-, hátul tömör tárcsafék, ESP; hosszúság x szélesség x magasság: 424,5×177,5×148 cm; tengelytáv: 265 cm; csomagtér: 340–1250 l.

Ára: 5 113 000 Ft

Az Autó2 újság 2008/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

XVI. Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance, 2023 Hévíz

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás