Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Honda FR-V 1.8 Trend - Széle, hossza

Kipróbáltuk benzinmotorjával a kínálat egyetlen kétszer három ülésesét.

Pikoló

Dinamikus hatást kelt az emelkedő övvonal, a ferde hátsó oszlop

A Multipla eltűntével a Honda maradt a társasági üléssorú autók kizárólagos képviselője. Elöl-hátul három ülés, a szélsők kényelmesek, a középsők keskenyek. Helytakarékos az ajtóborítás palacktartóval, zsebbel. A vállak ütközését elkerülendő a sínen 18 cm-rel hátrébb tolható mindkét sor középső ülése. Hátul a támlák külön-külön síkra dönthetők az alájuk csusszanó lapra. A térdhely bő, a fej fölötti magasság megfelelő, az anyagok kellemesek. Az első középülés lehajtott támlája asztal pohártartókkal. Az elülső oszlop vaskos, a hátulsó igen vastag. A műszerfal jelzései hagyományosak, a kézifék és a hatfokozatú váltó helytakarékosan a kis középkonzolban található, kézközelben. Nem nagyok a zsebek, de akad elég rakodási lehetőség. Az egyterű nem állít a kategóriában gyakori „sok utas vagy csomag” dilemmája elé, a raktér telt házzal is tágas, könnyen

A fémcsillogású középkonzolból kiálló váltókar nem vesz el helyet a középen ülő térdétől

pakolható. A Civicből érkezett 1,8-as motor csöndes, még gyorsításkor is az marad. Erőteljessé 3000-es fordulat fölött válik, hosszan tart a dinamikus szakasz, a váltó könynyen tologatható. Nagyon jó a széles autó úttartása, a hirtelen irányváltásokra kedvezően reagál. A három év garancia hosszú, a 20 000 km-es szervizigény átlagos.

F. A.

Az Autó2 újság 2007/12. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Térhasznosítás, menettulajdonságok, motor, rugózás.

Bánat: Keskeny középső ülések, kilátás, ár.

Az Autó2 újság 2007/12. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1798 cm3; teljesítmény: 140 LE/103 kW (6300/min); nyomaték: 174 Nm (4300/min); gyorsulás (0–100 km/h): 10,6 s; végsebesség: 190 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 9,3/6,5/7,5 l/100 km; felfüggesztés: elöl McPherson-, hátul több lengőkaros rendszer; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; elsőkerék-hajtás; hosszúság x szélesség x magasság 429x180x161 cm; tengelytáv 268 cm; csomagtér 440–1050 l.

Ára: 5 599 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/12. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás