Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Honda Accord 2.4 Executive AT - Felhangolva

A 2,4-es motorhoz tartozó felszereltséggel és automata váltóval a kínálat csúcsa.

Pikoló

Krómozásban gazdag a kivitel. Radarja és elektronikája segítségével vigyáz magára

A kivitel elnevezését kiegészítő „Advanced Safety” megjelölés a fejlett biztonságra utal. Eszközparkja tényleg bőséges, a kategóriában szokásosak mellett beavatkozásra kész a sávtartó és az adaptív sebességtartó elektronika. A változó szelepvezérléses csúcsmotor meglehetősen csöndes és tagadhatatlanul Honda: magas fordulaton, 5000 fölött újult lendülettel gyorsít. Ilyenkor sem zajos, csupán férfiasra erősödik a hangja. Alacsonyan, 2000 alatt fásult.

A sok gomb ellenére kiismerhető a műszerfal. Az ülések fűthetők

Az ötfokozatú automata igyekszik gyorsan felkapcsolni – százas tempónál 2000-et fordul. Kézzel a kormány fürge plusz-mínusz szarvaival könnyűszerrel lehet váltani, ez hatásosabb, mint erős gázadással az automata viszszakapcsolására várni. Mintha frissen aszfaltozták volna az összes utat, olyan halk és sima a gördülés, a durva úthibák is sorra hunyászkodnak meg a kifinomult futómű előtt. Az úttartás példás. A 2,5 fordulatos kormány sportosan közvetlen. A térkínálat elöl bőséges, a hátsó sorban kevés hely jut az ülés alá csusszanó lábfejeknek, a középső padlómerevítés magas. A finom kialakításhoz kényelmi felszerelések sokasága társul. Jól tartanak az elektromosan állítható bőrülések. A csomagtér a kategóriában nem számít nagynak, a nyílása még kevésbé.            

Földvári

Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!

Öröm, bánat

Öröm: Menettulajdonságok, aktív biztonság, 3 év garancia, zajtalanság.

Bánat: Csomagtér, ár, fogyasztás.

Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 2354 cm3; teljesítmény: 201 LE/148 kW (7000/min); nyomaték: 234 Nm (4500/min); gyorsulás (0–100 km/h): 9,5 s; végsebesség: 227 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 12/6,6/8,6 l/100 km; CO2: 204 g/km; felfüggesztés: elöl kettős keresztlengőkaros, hátul több lengőkaros rendszer; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; elsőkerék-hajtás; hosszúság x szélesség x magasság: 473x184x144 cm; tengelytáv: 270 cm; csomagtér: 467 l.

Ára: 8 390 000 Ft

Bővebben az Autó2 2008/11. számában olvashat a cikk témájáról!

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás