Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Ford Focus C-Max CVT 1.6 TDCI Ghia - Családias kényelem

Hétfokozatú CVT automata váltóval is rendelhető az egyterű Focus.

Pikoló

Kényelmes a beszállás, tágra nyílnak az ajtók. A ködfényszóró alaptartozék, kanyarfény extraként rendelhető
Kényelmes a beszállás, tágra nyílnak az ajtók. A ködfényszóró alaptartozék, kanyarfény extraként rendelhető

A helykínálat elöl tágas, minden irányban megfelelő teret ad az egyterű. Az ülések kényelmesek, jól beállíthatók az utasok igényei szerint. A második sorban sem lehet ok panaszra, akár öten, akár – a két szélső ülést középre csúsztatva – négyen utaznak a hátsó traktusban. Számos kisebb-nagyobb utastéri rakodóhelyet alakítottak ki, a csomagtartó alaphelyzetben 460 literes, egyszerűen és jól variálható, a rakodóperem alacsony. Az összeszerelés jó minőségű, az anyagok többsége igényes. A 109 LE-s, 240 Nm csúcsnyomatékú erőforrás 2000-es fordulattól él igazán, amíg ezt el nem éri, ne várjunk dinamizmust. A motorhang nem zavaró, a járáskultúra jó. A pilóta stílusához alkalmazkodni képes váltó automata üz

A műszerpult áttekinthető, jó minőségű anyagból készült. A váltókart jobbra tolva lehet a 7 fokozatból választani
A műszerpult áttekinthető, jó minőségű anyagból készült. A váltókart jobbra tolva lehet a 7 fokozatból választani

emmódban kellően gyors reakcióval dolgozik, nincs rángatás sem fel-, sem visszakapcsoláskor, egyenletesen gyorsít a C-Max. Ha kézzel szeretnénk kapcsolgatni, 7 fokozatot lehet választani. A vezető akaratát gyorsan követi a CVT, a kézi üzemmóddal sportos viselkedésre is sarkallható az autó. Automata állásban nem elég motorfék, hegyről lefelé érdemes kézzel besegíteni. A gyári adat szerint az átlagfogyasztás vegyes üzemben a hagyományos kéziváltóshoz képest 8 decivel több (7,1 l/100 km), a tesztfogyasztás 7,2 liter volt. A fék erős, a kormány áttételezése ideális, a futómű „bolondbiztos”, de nem szereti az úthibákat. A CVT C-Max 400 ezerrel drágább az azonos kivitelű kéziváltósnál, így ára átlépi a 6 milliós szintet.

KaMi

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Motorhang, váltóreakció, úttartás, menettulajdonságok, fék, minőség, vezetési helyzet, belső méret, variálható hátsó tér

Bánat: Középkonzol keménysége, úthibára felütő futómű, ár, minimális motorfék, kilátás átlósan hátra

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom 1560 cm3; teljesítmény 109 LE/80 kW (4000/min); nyomaték 240 Nm (1750/min); gyorsulás (0–100 km/h) 11,9 s; végsebesség 180 km/h; mért fogyasztás (vegyes) 7,2 l/100 km; felfüggesztés elöl McPherson-, hátul többlengőkaros rendszerű; elöl hűtött, hátul tömör tárcsafék, ABS; hossz x szélesség x magasság 433,5x 182,5×156 cm; tengelytáv 264 cm; csomagtér 460-1620 l.

Ára: 6 130 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás