Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Dacia Logan MCV 1.5 dCi Lauréate - Nyerőtér

A Logan-paletta izmosabbik dízelét a tér- és árbajnok MCV-ben vallattuk.

Pikoló

A 4,5 méteres autó helykínálata nagyvonalú, a tengelytáv közel 3 méter. A rugózás jó, a lökhárítók és az ajtók vaskos védőbetétei praktikusak

Hét ülést 3 millió forint alatt csakis a Dacia kínál. A dízelek között még a 3,5 milliós csúcsfelszerelésű MCV is olcsó. A helykínálat mindhárom sorban több mint elegendő. Az ülések tartása gyenge, mégis kényelmes az utazás, leghátul is ülhetnek 180 centi felettiek. Az akár ki is vehető harmadik sorba sem nehéz a beszállás. A kormányoszlop nem, a vezetőülés magassága és deréktámasza szabályozható. Ajtózsebek csak előre jutottak, azok is kicsik. Az utastér kemény műanyagait az ajtókon némi textil tarkítja, a formaterv visszafogott. A csomagtér méretes: 7 üléssel is 200, 5-tel 700, csupán az elülsőkkel pedig 2350 l.

Kapaszkodó és rakodórekesz a leghátsó, könnyen előrebillenthető, kivehető sorhoz is jár

A 86 lovas 1.5 dCi a Daciát viszonylag halkan, a gyengébb verziónál dinamikusabban és gazdaságosabban mozgatja, 200 Nm-es nyomatékával már alacsony fordulatról is kellemesen, szinte turbólyuk nélkül húz. A precízen kapcsolható váltó ötödik fokozata hosszú, 130-nál 2500-at fordul a főtengely. A méretes karosszériával figyelni kell az oldalszélre. Eltalált a 3,2 fordulatos kormánymű, a felfüggesztések „nyelik” az úthibákat. A Logan biztonsági alapellátmánya az ABS-en túl csupán vezetőoldali légzsákot ad, felárért utas- és oldalzsák kérhető. A kényelmi elemek sora sem hosszú, a 3 év (vagy 100 000 km) általános garancia és assistance nagyvonalú, de a 6 éves rozsdajótállás rövid.

-katona-

Az Autó2 újság 2007/12. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Nyomaték, járáskultúra, térkínálat, fogyasztás, ár, variálhatóság, rugózás.

Bánat: Fék, műanyagok, szélérzékenység, biztonság, felszereltség, rozsdagarancia.

Az Autó2 újság 2007/12. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1461 cm3; teljesítmény 86 LE/63 kW (3750/min); nyomaték: 200 Nm (1900/min); gyorsulás (0–100 km/h): 14,3 s; végsebesség: 163 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 5,9/4,8/5,2 l/100 km; tesztfogyasztás (vegyes): 4,7 l/100 km; felfüggesztés: elöl McPherson, hátul csatolt lengőkaros; elöl hűtött tárcsa-, hátul dobfék, ABS; hosszúság x szélesség x magasság: 445x174x168 cm; tengelytáv: 291 cm; csomagtér: 200– 700–2350 l.

Ára: 3 519 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/12. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás