Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Dacia Logan 1.6 16V Dynamique - Díszdoboz

A 16 szelepes motor a legmagasabb felszereltséggel párosul.

Pikoló

A tükrök, a karosszériaszínű lökhárítók, kilincsek és a krómkeretes hűtőrács a csúcsfelszereltség jele. A csomagtér fedele gombbal is nyitható
A tükrök, a karosszériaszínű lökhárítók, kilincsek és a krómkeretes hűtőrács a csúcsfelszereltség jele. A csomagtér fedele gombbal is nyitható

Könnyen boldogul a megrakva is alig 1,5 tonnás autóval a 105 lóerős 1,6-os Renault-motor, a Dacia-kínálat egyetlen 16 szelepese. Alacsony fordulaton is hangos, hangereje a gyorsításokkor alig fokozódik. A városban fürge, autópályán sem marad le, 130-as tempó fölé is űzhető. A 2000-es fordulaton túl már erőteljes, ám nem sokáig, a rövid fokozatok között gyakran kell s nem nehéz tologatni az ötfokozatú váltót. A rugózása normál úton jó, egyébként könnyű észlelni az úthibákat. A szervokormány távolsága nem változtatható, a pedálrend buta, nagyok a szintkülönbségek. Az üléslap elég hosszú, sok oldaltartást nem ad, a magassága fix, de a deréktámasza tetszőleges. A fej fölött és oldalt is jut elég hely. A csúcskiviteli felszereltségben elektromos a tükör, az első és hátsó ablakmozgatás, jár a ködlámpa, a fedélzeti számítógép és két légzsák. A fémbetét, a műszerfal díszes, a

Dynamique-megfelelő az alumíniumszerű borítás, a légkondi feláras
Dynamique-megfelelő az alumíniumszerű borítás, a légkondi feláras

burkolat nagyrészt kopogós műanyag. Kissé sprőd a borítás a hátsó ajtón, kevés textilféle és pakolóhely látható hátul. A fixen rögzített támla kemény, a lap nem annyira, a fej fölötti magasság elegendő. A nagy űrtartalmú csomagtér fedele elég hátra húzódik ahhoz, hogy ne legyen veszélyes. A nyílás kissé barlangszerű, a rugós szerkezetek kilátszanak, a raktér fala burkolatlan.

F. A.

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Menetteljesítmények, csomagtér, felszerelés, 30 000 km-es szervizigény, térkínálat.

Bánat: Motor hangereje, pedálelrendezés, ár.

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom 1598 cm3; teljesítmény 105 LE/77 kW (5750/min); nyomaték 148 Nm (3750/min); gyorsulás (0–100 km/h) 10,2 s; végsebesség 183 km/h; átlagfogyasztás 7,1 l/100 km; felfüggesztés elöl Pseudo McPherson, hátul csatolt lengőkarok; elöl tárcsa-, hátul dobfékek, ABS; hossz x szélesség x magasság 425x174x153 cm; tengelytáv 263 cm; csomagtér 510 l.

Ára: 2 799 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás