Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Citroën Jumpy Combi 2.0 HDi Atlante Business - Személyi

Utastere busznyi, kényelme és menettulajdonsága személyautós.

Pikoló

Haszonjármű-eredetének megfelelően jól hasznosítja a teret. A tolóajtók 90 cm széles nyílást takarnak

A hosszított változat csúcskivitelének nyolc ülésén hatalmas a térdhely. Elöl kényelmes, széles mindkét ülés. A középső és a hátsó sor három-három ülőhelye kicsit keskeny, de nem nyomódnak össze a vállak. Mindenhonnan messzi a tető. Az ajtónyílások óriásiak, a padló sík, a támlák egyenként hajthatók le, a hátraszállás útjában lévők előredönthetők. A raktér az utolsó sor mögött is nagy. Az ülések nehézkes eltávolítása vagy könnyű

Fellépni magas, rakodni alacsony a perem. Az elülső ülések között el lehet sétálni

lefektetése nyomán 2,5 m hosszú, 1,17 m széles, gigantikus tér adódik. Az automata klíma a hátsó helyekről is zabályozható. Sok a pakolóhely és a műanyag, egy részük zörög. A magas vezetőülésből a vastag oszlopok ellenére jól kilátni, a hosszú oldaltükrök sokat megmutatnak. A 138 lóerős, 2,0 l-es turbódízel a 2000-es fordulatot elérve emelkedőn is könnyen mozgatja a nagy autót. A motor mindig hangos. Hátul légrugók tartják a szintet. Jó az úttartás, a rugózás kellemes, az úthibák észrevehetők. A nagy, magas felület érzékeny az oldalszélre, a hirtelen irányváltásokra. A csúcskivitel fontosabb tartozéka a négy elülső légzsák, a ködfényszóró, az ABS, az esőérzékelő, az automatikus világítás, az elektromos tükrök és elülső oldalablakok, a négy irányban állítható kormánykerék szervóval, bőrborítással, a kétzónás automata légkondicionáló, a CD-s rádió. Felárért jár csak ESP és függönylégzsák.  

F. A.

Az Autó2 újság 2008/8. számából

Öröm, bánat

Öröm: Tágasság, motor, úttartás, átrendezhetőség.

Bánat: Oszlopok, utastéri zajok, oldalszél-érzékenység, ár.

Az Autó2 újság 2008/8. számából

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1997 cm3; teljesítmény: 138 LE/100 kW (4000/min); nyomaték: 320 Nm (2000/min); gyorsulás (0–100 km/h): 13,8 s; végsebesség: 170 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 9,2/6,4/7,4 l/100 km; felfüggesztés: elöl McPherson, hátul csatolt, légrugók; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; elsőkerék-hajtás; hosszúság x szélesség x magasság: 514x190x 188 cm; tengelytáv: 312 cm; csomagtér: 770–3693 l.

Ára: 7 630 000 Ft

Az Autó2 újság 2008/8. számából

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás