Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Limited - Neoklasszikus

A modellfrissítéssel megváltoztak az egyterű lökhárítói, a hűtőrácsa, a lámpák – a korosság megújhodott.

Pikoló

Egyedi forma, csak az elődjével lehet összetéveszteni

Fiatalosan mozgatja az öregesre maszkírozott autót a 150 lóerős 2,2-es turbóízel. Enyhén zajos, gyorsító ereje tág fordulatszám-tartományban élvezhető. A rugózás kissé feszes, de komfortos, hibakisimító. Hirtelen irányváltásokra kileng a magas karosszéria. Az alumíniumos középkonzollal, nagyobb órákkal megújított belső tér hangulatos, nem ódivatú. A kemény műanyagok ellenére kellemes a kialakítás. Nagyon magas az üléshelyzet, a térkínálat bőséges, a pakolóhely csekély. A rossz fazonú üléslap a valóságosnál rövidebbnek hat. Hátul a magas ülőhely ellenére is sok a hely a fejek fölött. Az alacsony peremű raktér praktikusan használható. A kalaptartót asztallapként több magasságban vagy függőlegesen is be lehet állítani. Az osztott hátsó ülések egyterűmódra előredönthetők, kivehetők, a jobb elülső támla vízszintesre hajtható. A felszerelési sor tetején álló Limited szinte minden kényelmi és biztonsági felszerelést tartalmaz – elfogadható áron.

F. A.

Az Autó2 újság 2006/5. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Erőteljes motor, rugózási komfort, átalakítható tér, nagy csomagtér, könnyű pakolás, kedvező menetteljesítmények.

Bánat: Kényelmetlen üléshelyzet, rossz kilátás, irányváltásokra érzékeny karosszéria.

Az Autó2 újság 2006/5. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom 2148 cm3; teljesítmény 150 LE/110 kW (4000/min); nyomaték 300 Nm (1600-3200/min); gyorsulás 0-100 km/h) 10,8 s; végsebesség 183 km/h; fogyasztás (városban/városon kívül) 8,6/5,6 l/100 km; felfüggesztés elöl McPherson, hátul csatolt; fékek elöl-hátul tárcsafék, ABS;hossz x szélesség x magasság 429 x 171 x 160 cm; tengelytáv 262 cm; csomagtér 540/2120 l.

Ára: 6 350 000 Ft

Az Autó2 újság 2006/5. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás