Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Chevrolet Aveo 1.4 16V LT Aut - Helyi csúcs

A változat felszereltségével és árával is túlmutat önmagán.

Pikoló

Az új ötajtós Aveo csúcskiviteléhez ködlámpa és könnyűfém felni tartozik

Automata váltó csak a legdúsabb felszerelésűhöz választható. Ehhez egyebek mellett elektromos ablak- és tükörmozgatás, ABS, automata klíma, osztott hátsó támla, hat hangszórós CD-s rádió, négy légzsák és ülésmagasság-állítás is jár. A négyfokozatú, hagyományos automata váltó felára 300 000 forint. Kézi léptetés nincs, de a váltó elég okosan kapcsol, finomak az átmenetek, csekélyek a rántások. Nem fürge, de határozott gázlenyomásra elég hamar visszakapcsol, és alaposan kihúzat.

Áttekinthető, értelmes a műszerfal. Helyenként világos betétek élénkítik szürkéit. Automata váltóval a kézihez képest fél literrel nagyobb az átlagfogyasztás, városban 7 decivel

Gyorsítóképessége 2500-as fordulatszám fölött érezhető. A motor hangos, de a gördülés és a menetszél is jól hallatszik. A kormány könnyen forgatható, szervós. A rugózás sima úton kényelmes, az úthibák nagyot ütnek, a hirtelen kormánymozdulat lenget. A vastag oszlopok minden irányban zavarhatnak. A külső tükrök szinte bármit elrejtenek, alig kicsinyítenek. A vezetőülés rövid, oldalról jól tart. Hátul ketten férnek el, a térdhely a középtermetűnek elegendő. Pakolási lehetőség alig adódik. A támla osztva dönthető előre, a lap egyben. A magas peremű csomagtér mérete a kategória átlagát közelíti. A jól felszerelt, főként a városban viruló automata váltós kivitel 8,1 l-es mért átlagfogyasztása nem magas. Ára pedig azért nem, mert a modell megjelenése óta tart, és várhatóan hosszan fennmarad a háromnegyed milliós árengedmény, amivel – kedvezményváltásig – ez az autó a kínálat legolcsóbb automata váltósa.                               

F. A.

Az Autó2 újság 2008/9. számából

Öröm, bánat

Öröm: Felszerelés, váltó, akciós ár, 3 év garancia.

Bánat: Zaj, kilátás, teljes ár, úthiba-érzékenység.

Az Autó2 újság 2008/9. számából

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 1399 cm3; teljesítmény: 100 LE/74 kW (6400/min); nyomaték: 131 Nm (4200/min); gyorsulás (0–100 km/h): 12,3 s; végsebesség: 170 km/h; fogyasztás (város/városon kívül/vegyes): 8,6/5,1/6,4 l/100 km; CO2: 152 g/km; felfüggesztés: elöl McPherson, hátul csatolt; elöl tárcsa-, hátul dobfékek, ABS; elsőkerék-hajtás; hosszúság x szélesség x magasság 392x168x150 cm; tengelytáv: 248 cm; csomagtér: 220–980 l. Ára: teljes: 3 935 000 Ft akciós: 3 185 000 Ft

Az Autó2 újság 2008/9. számából

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás