Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Pikoló: Cadillac BLS 1.9 D Elegance Aut - Metszett

A helyi gyártású amerikai modell dízelmotorjával még európaibb.

Pikoló

Formája szokatlan, sokak szemében értéknövelő a márka egyedisége
Formája szokatlan, sokak szemében értéknövelő a márka egyedisége

Dinamikus, célratörő vonalvezetése, emelkedő övvonala luxusos kialakítást szegélyez, pontos illesztésekkel. A meszsze nyúló elülső légterelő könnyen úti szintkülönbségbe akadhat. Gondos a kidolgozás, finomak az anyagok. Prémiumossága az árszabásra is érvényes. A második felszerelési szint egyebek mellett hat légzsákot jelent, ESP-t, kétzónás klímát, sebességtartót, elektromos ablak- és tükörmozgatást, navigációs rendszert és könnyűfém felniket. A vezető bőrülése is elektromosan mozgatható, a kormány távirányítókkal teli, a puha műszerfal óraelrendezése logikus. A vezető körül széles és magas a hely. A pedálrend jó, csak enyhén lépcsős. Az oszlopok kissé vastagok, ám az osztott tükrök nagy felületet mutatnak, jól hátralátni. Hátul magas a középalagút, a hely inkább kétszemélyes. A térdek előtt távoli az elülső támla. Egyenletes falú a szövettel burkolt csomagtér, a támladöntéshez a fedélnyílásnál lévő kart kell megrántani. Az 1,9-es közös nyomócsöves Mjet DOHC-turbódízel kellemes hangon, halkan jár, a 150 lóerős motorhoz hatfokozatú, szekvenciálisan is kapcsolható automata csatlakozik. A dízel alacsony fordulatról is erőteljesen gyorsít, 7 liter alatti az átlagfogyasztása. Megbízható az autó úttartása, finom a rugózása, az utastér elszigetelt, csöndes.                                    

F-i

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm: Kidolgozás, menettulajdonságok, fogyasztás, 3 év garancia, utastéri komfort.

Bánat: Alacsony hasmagasság, magas ár.

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom 1910 cm3; teljesítmény 150 LE/110 kW (4000/min); nyomaték 320 Nm (2000–2750/min); gyorsulás (0–100 km/h) 9,5 s; végsebesség 210 km/h; átlagfogyasztás 6,1 l/100 km; felfüggesztés McPherson, hátul több lengőkaros; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; hossz x szélesség x magasság 468x175x147 cm; tengelytáv 268 cm; csomagtér 425 l.

Ára: 9 960 000 Ft

Az Autó2 újság 2007/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás