Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Peugeot 1007 1.6 2-Tronic Sporty - Ajtó kettő

Városi kisautó és különc – az ajtónyílása is élményszámba megy.

Képekben

A Pininfarina-stúdió tervezte kisautó az új Peugeot-irányzat nagy hűtőmaszkját viseli
Magas, puha ülések, alattuk fiók, oldalukon rakodóhely és légzsák. A jobb oldali támlája vízszintesre fektethető
A hosszú műszerfal felső betéte és a légnyílás gyűrűje is cserélhető. Az oszlopok akadályozzák a kilátást
Rakodóüregek a hátsó ülés előtt és mellett. Széles a kilépőtér
Kicsi és mély a csomagtartó, hossza üléscsúsztatással több fokozatban növelhető
A nyitott ajtó a hátfalig ér csak, oldalt 20 centivel lóg túl
A szélesen nyíló hátfal magasra emelkedik. A króm kipufogó és a pótkereket takaró lökhárítóbetét a Sporty-felszereltség tartozéka
Egyterűs kialakítás, az autó oldalának nagy részét az ajtó foglalja el

Az Autó2 újság 2005/11. számában megjelent cikk rövidített változata

Előnyei – hátrányai

Karosszéria, felfüggesztés Motor, erőátvitel
Variálható utas/csomagtér
Gazdag kényelmi felszereltség
Könnyű ki-beszállás
Komfortos rugózás
Szűkös tér hátul
Kellemetlen övmagasság
Kis csomagtér
Megbízható, nyomatékos motor
Több módon használható váltó
Lassú, megtorpanó kapcsolás
Biztonság Költségek
Ötcsillagos ütközésiteszt-eredmény
Négy légzsák, ABS
ESP felárért
Ritka szervizintervallum
Kényelmi felszerelések
Nagyon magas ár

Az Autó2 újság 2005/11. számában megjelent cikk rövidített változata

Műszaki adatok

Motor
Vízhűtéses, négyhengeres, négyütemű soros motor elöl keresztben beépítve. Öt helyen csapágyazott főtengely, két felülfekvő vezértengely fogazottszíjhajtással. Hengerenként négy szelep. Könnyűfém hengerfej, elektronikus befecskendezés. Hengerűrtartalom: 1587 cm3, furat 78,5, löket 82 mm. Sűrítési arány: 11: 1. Teljesítmény: 110 LE/80 kW (5750/min). Nyomaték: 147 Nm (4000/min).

Erőátvitel
Ötfokozatú automatizált váltó, elsőkerékhajtás. Áttételek: I. 3,42; II. 1,95; III. 1,37; IV. 1,05; V. 0,85; H: 3,58. Végáttétel: 3,94. Egytárcsás, száraz- működtetésű tengelykapcsoló.

Futómű
Elöl független McPherson-felfüggesztés alsó háromszög lengőkarokkal, kanyarstabilizátorral. Hátul csatolt hosszanti lengőkarok, csavarrugók, lengéscsillapítók. Elöl tárcsa-, hátul dobfék, ABS.

Karosszéria
Háromajtós, négyüléses önhordó acélkarosszéria. Saját tömeg: 1216 kg. Megengedett össztömeg: 1596 kg. Üzemanyagtartály: 40 l. Hosszúság: 3731 mm, Szélesség: 1826 mm, Magasság: 1660 mm, Tengelytáv: 2315 mm, Nyomtáv elöl: 1435 mm, Nyomtáv hátul: 1434 mm, Belső szélesség elöl: 1420 mm, Belső szélesség hátul:
1220 mm, Belmagasság elöl: 1010–1050 mm, Elülső ülőlap: 490 mm, Lábhelyméret: 480–620 mm, Belmagasság
hátul: 940 mm, Hátsó ülőlap: 460 mm, Hátsó üléstér: 0–320 mm, Gumik: 195/50 R16, Csomagtér: 178/1048 l.

Menetteljesítmények
Gyorsulás (0 – 100 km/h) 12,6 s
Végsebesség: 190 km/h

Fogyasztás (EU)
város: 8,6 l/100 km
városon kívül: 5,4 l/100 km
vegyes: 6,6 l/100 km
*Tesztátlag: 7,0 l/100 km
(Gyári adatok)
*Saját mérés, két személlyel, 15-25 Celsius-fok hőmérsékleten

A szériakivitel érdemleges tartozékai
Elülső és oldallégzsákok, ködlámpák, Isofix-pontok, blokkolásgátló, indításgátló, vészfékrásegítő, önműködő vészvillogó, hazakísérő fény, 4 irányban állítható kormánykerék, vezetőülés-magasságállítás, tetősínek, automatikus légkondicionáló, fényszóró- és ablaktörlő. Továbbá elektromos tükör- és elülső ablaküveg-mozgatás, variálható hátsó ülések, sebességfüggő elektromos szervokormány, színezett üvegek, fedélzeti számítógép, tolatóradar, CD-s rádió 6 hangszóróval, könnyűfém keréktárcsák.

Ára: 4 280 000 Ft

Az Autó2 újság 2005/11. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás