2009. március 16. hétfő, 00:52
Összehasonlító teszt: Opel Tigra 1.8 Cosmo, Peugeot 206 CC 1.6 HDi - Top lesz?
A keménytetős kisautók palettáján egyelőre csak az Opel és a Peugeot versenyez. A csúcsfelszereléssel közel azonos áron kínált kisebb dízel és nagyobb benzines eltérő karakterű autókká teszi az egyébként azonos elvek mentén szerkesztett miniket.
Képekben
 | |  | |  |
Az alufelnik alapárasak, az Opelé 15, a Peugeot-é 16 colos. Szélfogó a Tigrához olcsóbban rendelhető | | | A Peugeot hosszabb teteje ellenére a Tigrával azonos idő alatt nyitható és csukható | | | A tengelytáv a Tigra, a beltér hossza a 206 CC esetében nagyobb | |
| | | | |
 | |  | |  |
A Tigra jól áttekinthető műszerfala a Corsáé, a váltókar melletti műanyag „bumerángok“ egyedi Tigra elemek | | | Csak magasságban állítható a Peugeot kormánya, de a vezetési helyzet így is kényelmes. A műszerfal a keménytetős 206-osokból jön | | | A Peugeot hátsó helyei legfeljebb gyerekeknek kényelmesek | |
| | | | |
 | |  | |  |
A Tigra hátuljában ülések helyett 70 literes rekesz van, az ülések döntőkarja belső oldalukra került | | | A Tigra poggyásztere a 206-osénál jóval nagyobb | | | A 206-os csomagtere 150–320 literes, a tető helyét vízszintesen kifeszíthető háló választhatja le, a tetőt kinyitva gyakorlatilag elérhetetlen a csomagrekesz | |
| | | | |
 | |  | | | |
Az Opel benzinese csendes és meglepően rugalmas | | | A Peugeot közös csöves turbódízele darabos járású, de meglepően nyomatékos és takarékos is | | | |
| | | | |
Az Autó2 újság 2005/10. számában megjelent cikk rövidített változata
Comments
comments