Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Összehasonlító teszt: Kia cee’d 1.4 LX Base, Mazda3 Sport 1.4i CE, Opel Astra Classic II 1.4 - Tömegbázis

A kategória legkelendőbb „öregje” és a helyére törő népszerű újdonságok kínálatuk legkisebb motorjával és a legszerényebb felszereltséggel mérik össze képességüket.

Összehasonlító teszt

A gyorsulási versenyt a Kia nyeri, a Mazda középen, az Opel hátul végez
 
A három autó együtt 12 év általános garanciát ad. A Kia ebből a felénél is többet (7 év), a Mazda japánosan hármat, az Opel az európai szokás szerint kettőt kínál
 
Közel azonos a három autó tengelytávolsága: a Kia a legmagasabb, az Opel a legalacsonyabb, középütt a Mazda
    
  
Puha, áttekinthető Kia-műszerfal előtt forog a távirányítós kormány. A középkonzolban USB-csatlakozónak is jutott hely
 
Sportos kialakítású órasor, széles középkonzol, kemény műanyagok a Mazda3 fedélzetén
 
A széles, sík ülőlap előtt áttekinthető a műszerfal. „Classic”-hatást kelt az Astra keskeny középkonzola
    

 

 

Az ülés kissé rövid, a térdek előtt bőven jut hely a koreaiban
 
Az utas alakját követi a japán autó hátsó ülése. A térdhely és a fej fölötti magasság itt a legkorlátozottabb
 
Hosszú az ülésfelület, bő a térdhely az Astra hátsó során
    
   
Az alacsony peremű Kia-raktér előtti üléstámla és lap osztottan hajtogatható
 
Praktikus a koszgyűjtő tálca, egyenletes felületek a Mazda hátuljában. A fix lapra csak ferdén dőlhet a támla
 
Széles és tágas az Opel csomagtere, az ülőlap egyben hajtható fel
    
  
Egyik autóhoz sem kell magasra emelni a pakkokat. A világos színű Astra űrmérete a legnagyobb
 
 
 
 
    

Az Autó2 újság 2007/3. számában megjelent cikk rövidített változata

Interaktív ponttáblázat

Töltse le interaktív ponttáblázatunkat!

Az Autó2 újság 2007/3. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás