2009. március 16. hétfő, 00:52
Összehasonlító teszt: Kia cee’d 1.4 LX Base, Mazda3 Sport 1.4i CE, Opel Astra Classic II 1.4 - Tömegbázis
A kategória legkelendőbb „öregje” és a helyére törő népszerű újdonságok kínálatuk legkisebb motorjával és a legszerényebb felszereltséggel mérik össze képességüket.
Összehasonlító teszt
 |  |  |  |  |
A gyorsulási versenyt a Kia nyeri, a Mazda középen, az Opel hátul végez |
| | A három autó együtt 12 év általános garanciát ad. A Kia ebből a felénél is többet (7 év), a Mazda japánosan hármat, az Opel az európai szokás szerint kettőt kínál |
| | Közel azonos a három autó tengelytávolsága: a Kia a legmagasabb, az Opel a legalacsonyabb, középütt a Mazda |
|
| |  | | |
 | |  | |  |
Puha, áttekinthető Kia-műszerfal előtt forog a távirányítós kormány. A középkonzolban USB-csatlakozónak is jutott hely |
| | Sportos kialakítású órasor, széles középkonzol, kemény műanyagok a Mazda3 fedélzetén |
| | A széles, sík ülőlap előtt áttekinthető a műszerfal. „Classic”-hatást kelt az Astra keskeny középkonzola |
|
| |  | | |

| | 
| | 
|
Az ülés kissé rövid, a térdek előtt bőven jut hely a koreaiban |
| | Az utas alakját követi a japán autó hátsó ülése. A térdhely és a fej fölötti magasság itt a legkorlátozottabb |
| | Hosszú az ülésfelület, bő a térdhely az Astra hátsó során |
|
| |  | | |
 | |  | |  | |
Az alacsony peremű Kia-raktér előtti üléstámla és lap osztottan hajtogatható |
| | Praktikus a koszgyűjtő tálca, egyenletes felületek a Mazda hátuljában. A fix lapra csak ferdén dőlhet a támla |
| | Széles és tágas az Opel csomagtere, az ülőlap egyben hajtható fel |
|
| |  | | |
 | | | | |
Egyik autóhoz sem kell magasra emelni a pakkokat. A világos színű Astra űrmérete a legnagyobb |
| | | | |
| |  | | |
Az Autó2 újság 2007/3. számában megjelent cikk rövidített változata
Interaktív ponttáblázat
Töltse le interaktív ponttáblázatunkat!
Az Autó2 újság 2007/3. számában megjelent cikk rövidített változata
Comments
comments