2009. március 16. hétfő, 00:52
Összehasonlító teszt: Dacia Sandero 1.4 Ambiance, Chevrolet Aveo 1.2 16V Base - Árverseny
Kétmilliónál alig drágább családias kompaktok mérik össze tudásukat.
Képekben
 |  |  |  |  |
A lökhárítók fényezése és a kétoldali külső tükör ma már a legolcsóbb kategóriában, így itt sem kérdéses. Az Aveo új maszkja és a Sandero egyaránt tavaly érkezett |
| | A csomagtér nyílása és mérete a Sanderónál a nagyobb, az Aveóba vetélytársánál kevéssel magasabbra kell emelni a csomagokat |
| | Mindkét versenyző kanyarodási oldaldőlése átlag feletti, a futóművek általános viselkedése, kényelme azonban dicséretet érdemel |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
A Sandero 320 l-es csomagtere nagyobb a kategóriában megszokottnál az üreg 17 cm-es küszöbe jelentős |
| | Az Aveo 220 l-es csomagtere és annak nyílása sem elég tág |
| | A Dacia beltere valamivel komorabb, mint vetélytársáé, az ülések kevésbé formázottak |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
Az Aveo kormánykereke – szemben a Sanderóéval – legalább magasságában állítható, a kemény műanyag pult órái könnyedén olvashatók |
| | A fej- és a válltér kisautós szinthez mérve bőséges a Dacia hátsó sorában, a lábtér azonban 190 cm-es testmagassággal már szűk, rakodóhely nincs |
| | Az Aveóban hátul az ülés és a helykínálat is kicsivel karcsúbb, mint a Sanderóban, pakolóhelyként az első ülés háttámlazsebe használható |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
Az Aveo osztott hátsó támlái a fix ülőlappal dönthetők előre, a bővített raktér hossza így csupán 96 cm |
| | A Sandero hátsó ülése csak osztás nélkül dönthető, a támla az előrehajtható ülőlap helyére fektethető, a 139 cm hosszú tér öblös, az ülések visszarendezéséhez legalább 3 kéz kell |
| | A Chevrolet 16 szelepese a Dacia/Renault blokknál halkabban jár, vegyes fogyasztása 1,5 l/100 km-rel kedvezőbb |
|
| |  | | |

| | | |
|
A Dacia motorja csak papíron gyengébb, használatban gyakorlatilag a Chevrolet-hez hasonló dinamikával húz |
| | | | |
| | | |
|
Bővebben Az Autó 2009/2. számában olvashat a cikk témájáról!
Interaktív ponttáblázat
Töltse le interaktív ponttáblázatunkat!
Bővebben Az Autó 2009/2. számában olvashat a cikk témájáról!
Comments
comments