Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Összehasonlító teszt: Dacia Sandero 1.4 Ambiance, Chevrolet Aveo 1.2 16V Base - Árverseny

Kétmilliónál alig drágább családias kompaktok mérik össze tudásukat.

Képekben

A lökhárítók fényezése és a kétoldali külső tükör ma már a legolcsóbb kategóriában, így itt sem kérdéses. Az Aveo új maszkja és a Sandero egyaránt tavaly érkezett
 
A csomagtér nyílása és mérete a Sanderónál a nagyobb, az Aveóba vetélytársánál kevéssel magasabbra kell emelni a csomagokat
 
Mindkét versenyző kanyarodási oldaldőlése átlag feletti, a futóművek általános viselkedése, kényelme azonban dicséretet érdemel
    

  

A Sandero 320 l-es csomagtere nagyobb a kategóriában megszokottnál az üreg 17 cm-es küszöbe jelentős
 
Az Aveo 220 l-es csomagtere és annak nyílása sem elég tág
 
A Dacia beltere valamivel komorabb, mint vetélytársáé, az ülések kevésbé formázottak
    

  

Az Aveo kormánykereke – szemben a Sanderóéval – legalább magasságában állítható, a kemény műanyag pult órái könnyedén olvashatók
 
A fej- és a válltér kisautós szinthez mérve bőséges a Dacia hátsó sorában, a lábtér azonban 190 cm-es testmagassággal már szűk, rakodóhely nincs
 
Az Aveóban hátul az ülés és a helykínálat is kicsivel karcsúbb, mint a Sanderóban, pakolóhelyként az első ülés háttámlazsebe használható
    

  

Az Aveo osztott hátsó támlái a fix ülőlappal dönthetők előre, a bővített raktér hossza így csupán 96 cm
 
A Sandero hátsó ülése csak osztás nélkül dönthető, a támla az előrehajtható ülőlap helyére fektethető, a 139 cm hosszú tér öblös, az ülések visszarendezéséhez legalább 3 kéz kell
 
A Chevrolet 16 szelepese a Dacia/Renault blokknál halkabban jár, vegyes fogyasztása 1,5 l/100 km-rel kedvezőbb
    

  

A Dacia motorja csak papíron gyengébb, használatban gyakorlatilag a Chevrolet-hez hasonló dinamikával húz
 
 
 
 

  

Bővebben Az Autó 2009/2. számában olvashat a cikk témájáról!

Interaktív ponttáblázat

Töltse le interaktív ponttáblázatunkat!

Bővebben Az Autó 2009/2. számában olvashat a cikk témájáról!

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás