Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Összehasonlító teszt: Chevrolet Spark 0.8 Star automata, Hyundai Atos Prime 1.1 GLS Style automata - Antistressz

Parkolóhely-takarékos méretükkel, bal lábat kímélő automata váltójukkal a városi közlekedés kellemes alternatívái. A hazai minikínálat két legolcsóbbját vetettük össze.

Képekben

Az alapáron fényezett lökhárítókat csak a Hyundaion védik festés nélküli betétek. A kerekek 13 colosak, az abroncsok a Sparkon 155, az Atoson 175 milliméter szélesek
 
A csomagtér rakodópereme a Sparknál magasabb, a nyílás a kerek lámpák miatt szűkebb is az Atosénál. A raktérajtó lecsukását csak a Hyundaiban segíti kapaszkodó
 
A Spark órái középre kerültek, a vezető előtt csak a kontrollámpák világítanak. A kesztyűtartó kicsi, de legalább van fedele. Rakodópolc a kormányoszlop alá is került
    
  

Az Atos hagyományos elvű műszerfalát a légbefújók teszik üdévé, a műszerek háza mögött pakolómélyedés van, a szellőzésirányítás maradi, tologatós. A kesztyűtartónak nincs fedele, az ülések tömete kemény, de kárpitozásuk a Sparkénál kellemesebb
 
A Spark hátsó tere elvileg háromszemélyes, a beszállás kissé körülményes, középre legfeljebb gyerekek ültethetők
 
Az Atos kétszemélyes hátsó ülése kellemesen magas, jó a fejtér is, mindkét elülső ülés hátlapjára jutott zseb
    

 

 

A Spark hátsó ülése 40/60 arányban hajtható előre. A felhajtott ülőlap helyére fekvő támlával a raktér síkja szinte megmarad, az így kapott 1,23 méteres mélység a kisautók között kifejezetten nagynak számít
 
Az Atos hátsó ülései 50/50 arányban dönthetők előre, a fejtámaszokat csak középállásnál hátrébb tolt elülső ülések esetén kell kivenni. Az összecsomagolt ülés előre is hajtható
 
 
    

Az Autó2 újság 2006/5. számában megjelent cikk rövidített változata

Az Autó2 ezt a cikkét az Allianz Hungária Vezetéstechnikai Centrum segítségével készítette.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás