Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Opel Astra frissítés

Az Astra kinézetén, csak apróbb változtatások történtek, viszont már 11 féle motor közül válogathatnak a vevők.

Leheletnyit változott az Astra orra, az újdonság legárulkodóbb jele az átrajzolt köténylemez

A design nem sokat változott, viszont a motorkínálat is frissült. Az új az erőforrások takarékosabbak, kompaktabbak és erősebbek.

Összesen 11-féle motor és 90-240 lóerő közötti teljesítmény között válogathatnak az Astra-vevők. Az eddigi hajtóműkínálat egy 1,6-os benzinessel és egy 1,7-es CDTI turbódízellel egészül ki. Az 1,6 Ecotec a korábbi 105 lovas mellett immár 115 lóval is választható. A 2.0 Turbo helyébe (125 kW/170 LE) egy kisebb hengerűrtartalmú , de nagyobb teljesítményű 1,6-os Turbo lép. Ez a motor 180 lóerő teljesítmény leadására képes. Vegyes fogyasztása elődjénél 13 százalékkal kedvezőbb, 7,7 l/100 km.

A két kisebb teljesítményű 1,9-es turbódízelt új, 1,7 literes hengerenkénti négyszelepes, részecskeszűrős és hat fokozatú váltóval társított közös csöves, 110 és 125 lóerősként kínál dízel váltja le.

Az új Astra kinézetén a már eddig is sikeres formatervnek köszönhetően csak keveset változtattak. Ezek a kis módosítások szinte kizárólag az autó elején és hátulján láthatóak. Az ötajtós és a Caravan szélesebb króm-díszlécet kapott, valamint az Opel emblémát is integrálták. A szintén krómozott, két részre osztott hűtőmaszkon folytatódik a motorháztető domborítása. A hátsó lámpa háromdimenziós blokk-designt kapott. A háromajtós Astra GTC sportos képét méhsejt-hűtőmaszkkal fokozták a gyáriak. A beltérben leheletnyi a változás: a klíma és a rádió kezelőszervei krómgyűrűt kaptak, a Cosmo változatban pedig a kormányon és a középkonzolon zongoralakk csillog.

Figyelemre méltó az Astra GTC középső oszlopáig hátranyúló panoráma szélvédője, mivel hasonló megoldást más sorozatgyártású személyautóban egyelőre nem láthatunk. A kényelem és a biztonságos úttartás fokozására opcionálisan továbbra is rendelhető az elektronikus lengéscsillapítás-szabályzással dolgozó IDSPlus-futómű.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

XVI. Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance, 2023 Hévíz

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás