Nissan Otti A mérete (3,3 m) és hengerűrtartalma (660 cm3) szerint a japán adókedvezményes kategórián belül is különlegeség az Otti.  |  |  |  | Nagy a belső tér, a hátsó ülések tologathatók, támlájuk állítható |
|  |
A 3 hengeres 660 cm3-es, 50 lóerős nyomatéka 62 Nm, sebváltója fokozat nélküli automata. A japánban divatos márka-felülbélyegzések miatt az Otti szőröstül-bőröstül Mitsubishi. Első McPherson- és hátsó, valójában merevtengelyes, spirálrugós felfüggesztéseivel kicsit zajosan gurul, az egész autó az olcsóságra, az alacsony fogyasztásra és kibocsátásra, a kis alapterületen nagy térre és komfortra épít; a vezetési élmény nem fő szempont. Erre utal az ügyes felépítés: a jobb oldali hátsó kifelé nyíló ajtó helyett (a jobbos közlekedés miatt) elektromos működtetésű tolóajtót tettek a bal oldalra. |
 |  |  |  | Nissan Moco – egyszerű egyterű forma, kényelmesen, kizárólag négy személynek |
|  |
Nissan Moco A Suzukival közös törpe az Ottival teljesen azonos elveken, de tolóajtó nélkül.  |  |  |  | Praktikus műszerfal, sok rakodási lehetőséggel. Légkondicionáló nélkül nem is kapható |
|  |
Egyszerű és igénytelen felépítés, az Ottinál is kevésbé szigetelt motortér és felfüggesztések jellemzik. A sebességváltó előválasztó karját a kormány mellé tették. Az 54 (64 Nm) lovas motor más, váltója is fokozatmentes automata. |
Infiniti EX Noha emlékeztet a Muranóra, padlólemezének semmi köze hozzá. A legkisebb (4,6 m-es) és legújabb Infiniti sportos szabadidő-autó. Kiviteli minősége és futóművének szigeteltsége igen jó. V6-os, 24 szelepes, 3,5-ös motorja (van 3,7-es is) csendes  |  |  |  | Minőségi belső, fa- és bőrburkolatokkal |
|  |
és 297 lóerejével (343 Nm) dinamikát diktál még a CVT-váltóval is, de érdekes módon csak hátsókerék-hajtással. Új sávelhagyást korrigáló rendszere a terelővonalat átlépve a kitörésgátlón keresztül, a fékek finom működtetésével állítja vissza a kívánt pályára az autót. A hátsó ülés, karakurival gombnyomásra bukik előre, de elektromosan állítható vissza. |
 |  |  |  | Nissan GT-R – nem a sznoboknak, az autózásért valóban rajongóknak való. Sztrádán nagy sebességgel, országúton meglepő kényelemmel vezethető. Szénszálmerevítése műanyag, könnyűfém és acélkomponensek alkotják |
|  |
Nissan GT-R A Nissan szuper sportautója, a Nürburgringen a leggyorsabb kör rekordját tartja a szériaautók között. Vezetése igazolta, hogy eszközeivel (rugózási és motorikus paraméterek, kényelmi felszerelések szabályozhatósága) vezető és utas számára egyaránt szélesíthető a kényelmes és sportos autózás közötti szűk folyosó. A zárt versenypályán a négykerék-hajtásos, 3,8-as, V6-os, 480 LE-s (582 Nm-es), kétkuplungos, 6 fokozatú, kormányról is kapcsolható automata váltós fenevad valóban elemében van. Hátborzongatóan kiegyensúlyozott sajátkormányzási tulajdonságával, vezethetőségével, kifinomult kitörésgátlójával még a gyakorlatlanokkal is elhiteti sofőrkirályságukat. |
Altima HEV A 4,8 méteres Altima hagyományos kivitelében is a Nissan amerikai sikermodellje.  |  |  |  | A bal műszer a mindenkori áramfelvételt mutatja. A kormány két síkban állítható, és a teljes műszerpult vele mozog |
|  |
A hibrid változat a Nissan 2,5 literes soros motorját, valamint a Toyotától vásárolt Prius-elveket és komponenseket (bolygómű, villanymotor, akkumulátor, szabályozás) rejtegeti. Az autó viselkedése a műszerfal hajtáskijelzőjével együtt szintén nagyon hasonló. A csomagteret itt is korlátozza az akku. Rugózása kicsit sprőd (érezni a nagyobb tömeget), dinamikája viszont elementáris. |
 |  |  |  | Cube Cubic – nemcsak mutatja, adja is a teret. A három üléssor, a flexibilitás és a sok rakodóhely vonzhatja a vásárlókat |
|  |
Cube Cubic Európában hatalmas sikert jósolnánk ennek a nagyobb és minőségibb törpének. A Cubic ráadásul a sima Cube-nál (3,7 m) nagyobb (3,9 m)  |  |  |  | Az aszimmetrikus hátsó ablak formadiktálóvá is teszi a japán márkát |
|  |
hétüléses változatot jelöli. Hatalmas utasterében a hátsó üléssor tolható, a támla dönthető, nagy a lábtér, és számos rakodórekesz van. Az 1,5 l-es motor 107 LE (148 Nm). A felfüggesztések finoman szigeteltek, kényelmesek is, a motor zajtalan, forgását alapjáraton csak a fordulatszámmérő jelzi. A fokozatmentes automata váltóval öröm használni. |
 |  |  |  | A 4,7 méteres hosszon kényelmes és igényes az utastér, az első ülés elektromosan, gombnyomásos indításra siklik előre és hátra |
|  |
Infiniti G Coupe A G37 kupé hátsó kerekeket hajtó, az első tengely mögé tolt új motorjával az EX padlólemezén áll. Belül kényelmes, talán nem is annyira a  |  |  |  | A komplett műszerpult követi a kormány billentését |
|  |
két irányban állítható kormány érdekes, inkább az, hogy billentésre a teljes műszerpult mozog vele. A 3,7-es V6-os (330 LE, 363 Nm) motor vadonatúj, itt mutatkozik be először a változó időzítésű és emelésű szelepvezérlés (VVEL). Hatfokozatú kézi, vagy ötfokozatú automatával létezik. Az amerikai változat finoman rugózik, csendes, és az útfekvése is megközelíti az európai mércét. |
 |  |  |  | Murano – 4,8 m-es hosszával komolyabb lett az elődnél. Az igényesebb sportos szabadidőautó-választékot bővíti |
|  |
Nissan Murano Az új Murano prémiumirányba mozdult el: finomabb anyagok és igényesebb kialakítás jellemzi. A motor 3,5-ös, V6-os, 24 szelepes, 265 LE-s, a nyomaték 336 Nm. A négykerék-hajtás Visco-kuplungos, a sebességváltó sportos és takarékos között állítható CVT (Xtronic), előre beállított fix fokozatai nincsenek. A futómű, akárcsak az egész belső tér csendes. Az Infiniti EX elektromos hátsó üléshajtó mozgatását örökölte, az ötödik ajtó szintén elektromos emelésű. |