Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Nissan 350Z Pack Rays - Monolit

A Nissan történelmi GT-sorozatának élő legendája nem annyira híres, mint európai versenytársai, pedig jó oka lenne erre.

Képekben

Hagyományos sportkupé nagyon mai vonalakkal megrajzolva, könnyűfém gépháztetővel. Az alaktényező 0,29 cw
Igazi sportkupé-befejezés. A 235 literes csomagtér méretes, a nagy ajtó a rakodást is megkönnyíti
A műszerfal a klasszikus sportautó-jelrendszert szépen ülteti korszerű alakba
Hagyományos orrmotor, hátsókerékhajtás összeállítás. A 3,5 literes motor a mai motorépítés egyik iskolapéldája
 

Az Autó2 újság 2005/1. számában megjelent cikk rövidített változata

Előnyei – hátrányai

Előnyei – Hátrányai

Igazi sportautó-megjelenés
Dinamikus tulajdonságú (nagy teljesítményű és nyomatékú) korszerű motor
Jó váltó
Kiemelkedően jó vezetési kényelem és élvezet
Csöndes felfüggesztések, nem drámaian kemény rugózással
Jó biztonsági szereltség
Kiváló útfekvés
Csak kétszemélyes
Az elektromos csatlakozók rossz elhelyezése
Olcsónak ható műanyagok az utastérbe
Nagy fogyasztás

Az Autó2 újság 2005/1. számában megjelent cikk rövidített változata

Adatlap

Motor / Erőátvitel
Folyadékhűtéses, 60 fokos, V6-os benzinmotor, elől hosszában beépítve, könnyűfém blokk és hengerfej. Hengersoronként két lánchajtású felülfekvő vezértengely, hengerenként négy szelep, változó vezérlés. Hengerűrtartalom: 3498 cm3, furat 95,5 mm, löket 81,4 mm. Kompresszió 10,3:1. Teljesítmény: 280 LE/206 kW (6200/min). Nyomaték: 363 Nm (4800/min). Hatfokozatú váltó, hátsókerékhajtás.

Futómű
Felső kereszt- és alsó kereszt- és hosszanti lengőkarokból (kovácsolt alu- ötvözetből is) összeállított független felfüggesztések spirálrugókkal, hidraulikus lengéscsillapítókkal. Kanyarstabilizátor elöl és hátul. Fogasléces kormánymű, rásegítéssel. Elöl és hátul tárcsafékek, blokkolásgátló. Gumiméret: (elöl) 225/45 R18, (hátul) 245/45 R18.

Karosszéria
Kétajtós, kétüléses
Hossz x szélesség x magasság: 44310x1815x 1315 mm. Saját tömeg: 1525 kg.
Csomagtér: 235 l. Üzemanyagtartály: 80 l.

Menetteljesítmények
Gyorsulás (0–100 km/h): 5,9 s.
Végsebesség: 250 km/h.

Fogyasztás
(EU városon kívül/város/vegyes): 8,7/16,0/11,4 l/100 km.
Tesztátlag: 17,6 l/100 km.

Ára: 13 100 000 Ft

Az Autó2 újság 2005/1. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A gyújtógyertyák feladata

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás