Aktuális
Mosaic-felmérés - Ilyenek az autóink
Az idén is nagyszabású közvélemény-kutatás kezdődik az Autó2-ben és online-változatában. A válaszadók között autót sorsolunk ki.
Mosaic-felmérés
A Tárki-Data Research és az Autó2 közös autós közvélemény-kutatása az elmúlt két évben megalapozottan feltárta, mit várnak a vásárlók az autóktól, s hogy a különféle márkák mennyire felelnek meg a várakozásainknak. (A legutóbbi eredményekről az Autó2 2006/10. száma adott áttekintést.) Az idén még részletesebb eredményekre számítunk, remélve, olvasóink ismét nagy számban válaszolnak kérdéseinkre.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A Mosaic kifejezés angol nyelvű szókezdetek összevonásával keletkezett: motivation, satisfaction, comparing (indíttatás, megelégedettség és összevetés). A név az Autó2, illetve a fogyasztói döntések modellezésével foglalkozó Tárki-Data Research közös kutatását jelöli. Az autósok igényeit, ennek márkák szerinti teljesítését, az autók és a kereskedők erényeit, hátrányait kutatja. Remélhetően azt is megtudhatjuk, hogyan változtak igényeink a tavalyi és a tavalyelőtti felmérésünk óta, és hogy az autók, valamint az autós szolgáltatások javultak vagy romlottak-e.
Az ív terjedelmes, mert sok kérdésre várunk választ olvasóinktól és az internetes változat (www.azauto.hu) e-mail-levelezőitől. Kérdéseinket a következő hónapban megismételjük, a későbbi Autó2-számokban pedig jóval rövidebb listán teszünk fel még kiegészítő kérdéseket, hogy nyomon követhessük az autósvilág változásait.
A válaszolók kétszeresen is jól járhatnak: egyrészt a legnagyobb hazai autós közvélemény-kutatás eredményétől javulhatnak a szolgáltatások, másrészt a válaszokkal előfizetést és kocsit lehet nyerni. Öten egy évre Autó2-, s ugyancsak öten Retro Mobil-előfizetést nyernek. A fődíj az az 1,4-es Seat Leon, amelyiket hamarosan tartós tesztre fogunk. Szerkesztőségünk egy éven át vizsgálja az autót, és rendszeresen beszámol tapasztalatairól. Szerencsés olvasónk ekképpen valóban kipróbált autó tulajdonosa lehet. A jövő tavasszal esedékes sorsoláson minden – névvel, címmel megjelölt, postán és elektronikus úton visszaküldött – kérdőív, valamint alkalmi kérdéseinkre adott válasz részt vesz.
A kutatás eredményéről lapunkban az idén is beszámolunk, és bemutatjuk a számok mögötti összefüggéseket azoknak a forgalmazóknak és márkakereskedőknek is, akik hasznosabbá akarják tenni munkájukat. A kitöltött kérdőíveket április végéig, az alkalmi válaszokat pedig folyamatosan várjuk az Autó2 szerkesztőségébe (1410, Pf. 212), és számítunk a www.azauto.hu látogatóinak közreműködésére is.
Az Autó2 újság 2007/4. számában megjelent cikk rövidített változata
Részvételi feltételek
1. A Nyeremény akció 2007. március 27-től 2008. március 31-ig tart. A részvétel feltétele az Auto2-ben szereplő Mosaic-felmérés teljes kitöltése. A sorsoláson a válaszadók vesznek részt. (visszaküldött szelvény) 2. A résztvevők a kérdőív kitöltésével elfogadják a nyereménysorsolás szabályait, amelyek megtekinthetők a honlapon. 3. A sorsolás napja 2008. május 8. A nyertest postai úton, írásban értesítjük. 4. A nyereményt ( Seat Leon 1.4 Reference) a sorsolás napját követő 60 napon belül, azonosítás után lehet átvenni. 5. A nyeremény pénzre nem váltható, másra át nem ruházható. 6. A nyereménysorsoláson nem vehetnek részt az Auto News Kiadó Kft., a Tárki Zrt. és a Porsche Hungaria Kereskelmi Kft. tulajdonosai, vezető tisztségviselői, alkalmazottai valamint azok hozzátartozói." 7. Az Autó2 lapban közzé tett Mosaic-felmérésnél a nyereményautó fotója szerepel. A fénykép illusztráció."
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...