Újautó

2009. március 16. hétfő, 00:52

Mitsubishi Outlander 2.0 Sport 4WD Turbo - Terepfutó

Városi dzsungelben és nem túl extrém terepen is jól használható 200 fölötti lóerejű turbómotorjával.

Első oldal

Erőt mutat a robusztus megjelenésű, 19,5 cm hasmagasságú autó

A motor sportos menetteljesítményéhez illik a robusztus felépítésű autó sima felülete, a csövekből álló hűtőrács, a légbeömlő a motorfedélen, hátul a légterelő. A kétliteres motor könnyen mozgatja a másfél-két tonnás autót. A Lancer Evolutionból érkezett motor hangja még az erőteljes gyorsításokkor sem bántó, a turbó a 3000-es fordulatszám közelében sima egyenletességgel lép munkába, turbólyuknak nyoma sincs. A gyorsítóképessége feltűnő: 7,7 mp alatt száz. A sportos autó aszfalton túl is jól használható. Az állandó négykerékhajtás nyomatékát viszkokuplung osztja el a két tengely között, nem túl durva terepen könnyen boldogul a magas építésű szabadidőautó.
Városban kissé nagy a fordulóköre (6 m a sugara), a rossz burkolat érződik a keményen rugózó autó utasterében. Az utastere gondosan kimunkált, textil és bőr borítja, jól felszerelt, az ülés kényelmes, nagy a tér az elülső ülésen, és óriási a lábtér mögötte is. A hátsó támla osztva vízszintesre hajlik, a csomagtér magas, széles a rakodónyílása.

F. A.

Az Autó2 újság 2006/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Öröm, bánat

Öröm:
Sokcélú használat, könnyű rakodás, tágas utastér, élénk menetteljesítmények, három év garancia.

Bánat:
Nem változtatható kormánytávolság, kemény futómű, nagy fogyasztás, jelentős ár.

Az Autó2 újság 2006/2. számában megjelent cikk rövidített változata.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom 1997 cm3; teljesítmény 202 LE/148 kW (6000/min); nyomaték 176 Nm (4500/min); gyorsulás (0–100 km/h) 7,7 s; végsebesség 220 km/h; fogyasztás (városban/városon kívül) 14,1/7,6 l/100 km; elöl McPherson-, hátul független ötlengőkaros felfüggesztés; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; hossz x szélesség x magasság 455x175x167 cm; tengelytáv 263 cm; csomagtér 420/1100 l.

Ára: 8 190 000 Ft

Az Autó2 újság 2006/2. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás