Hírek
Mitshubishi Lancer EVO VIII MR FQ-400
405 lóerőt csikartak ki a Lancer kétliteres motorjából, mely így 3,5 másodperc alatt éri el a százat
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A Mitsubishi Motors UK leleplezte a valaha készült leggyorsabb szedánt, melyet nagy
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az új autó a Lancer EVO VIII MR FQ-320-ason alapul és létrehozásában a Mitsubishi mellett a Rampage, az Owen Developments és a Flow Race Engines vett részt. Együttes erővel a Lancer már-már legendás kétliteres motorját 405 lóerősre duzzasztották.
Ennek köszönhetően az FQ-400 0-ról 100-ra mindössze 3,5 másodperc alatt katapultálja a bennülőket, míg a végsebességét 175 mph-ban maximalizálta az elektronika. Összehasonlításképp a Porsche Carrera GT 3,9 másodperc alatt, míg a Pagani Zonda 3,7 másodperc alatt éri el a százas tempót.
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az autón, kívül a Ralliart tükrök, a hatalmas első spoiler, ill. a cápafogakat imitáló hátsó „örvény keltők”, legalább annyira szépek, mint funkcionálisak. Az FQ-400-as belsejében a hatást a Momo kormány, a Recaro ülések fokozzák a hatást. A váltókar mellett mindegyik autóban található egy carbon táblácska, melyen a sorozatszám található. Habár ez a modell egy igazi sportautó, az elektromos ablakok és tükrök, a klíma alapfelszereltség, ha valaki igényelné ezen dolgokat, miközben megmozdulni nem tud gyorsulás közben…
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...