Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Mercedes-Benz B-osztály - Hullámlovas

A csillagosok tovább erősítenek az egyre kedveltebb egyterűek piacán. A B-osztály a legzsúfoltabb alsó-középkategóriás szegmensben csap le a vevőkre.

Képekben

Szinte alig változtattak a Vision B nevű koncepción, úgy alakult szériamodellé az autó. A 16 colos kerekek a dízelekhez és a két legerősebb benzineshez járnak. Felárért rendelhető sportfutómű és emelt hasmagasság
A műszerfal és a középkonzol áttekinthető. A B-osztálynál is a bal oldali bajuszkapcsolóra zsúfolták az ablaktörlő funkcióit. A váltó a két dízelnél és a turbós benzinesnél hatfokozatú, a többieknél ötgangos. Közel ötszázezerért mindegyikhez választható Autotronic fokozatmentes automata
Hátul még a hosszabb lábú utasok sem panaszkodhatnak. A hazai kivitelekben a függönylégzsák is széria, külön pénzért hátra is szerelnek oldallégzsákot. Az Isofix-rögzítés alap, a hátsó ülőlapból kihajtható gyermekülés 65 000 forint a szövetkárpitú kiviteleknél

2,95 méteres hosszú szállítmány is elfér, ha minden le van hajtva. A szép kárpitozású csomagtartó oldalában rekeszeket alakítottak ki
Az iPod egyszerűen és gyorsan kezelhető. A csatlakoztatás egy mozdulat
Hátulról kevésbé karakteres, mint az A-osztály. A hátsó tetőoszlop kicsit vaskos. A parkolóradar 187 500 Ft, kapható fix, illetve lamellásan nyitható üvegtető

Az Autó2 újság 2005/7. számában megjelent cikk rövidített változata

Műszaki adatok

Modell B 150 B 170 B 200 B 200 Turbo B 180 CDI B 200 CDI
Hengerűrtartalom [cm3] 1498 1699 2034 2034 1991 1991
Furat x löket [mm] 83×69,2 83×78,5 83×94 83×94 83×92 83×92
Teljesítmény [LE/kW(1/min)] 95/70 (5200) 116/85(5500) 136/100(5750) 193/142(5000) 109/80(4200) 140/103(4200)
Nyomaték [Nm(1/min)] 140 (3500-4000) 155 (3500-4000) 185(3500-4000) 280(1800-4850) 250(1600-2600) 300(1600-3000)
Sebességváltó (fokozat/üzemmód) 5/kézi 5/kézi 5/kézi 6/kézi 6/kézi 6/kézi
Gyorsulás 0–100-ra [s] 13,2 11,3 10,1 7,6 11,3 9,6
Végsebesség [km/h] 174 184 196 225 183 200
Átlagfogyasztás [l/100 km] 6,7 6,9 7,3 8 5,7 5,7
Hossz x szél x mag [mm] 4270x1777x1604
Tengelytáv [mm] 2778
Futómű Elöl McPherson-rendszerű, hátul csatolt lengőkaros felfüggesztés, elöl-hátul kanyarstabilizátor
Fékek Elöl-hátul tárcsafék, ABS, ESP
Csomagtartó [l] 544–2245
Üzemanyagtartály [l] 54

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás