Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Menettudósítás: Opel Astra Sedan - Hosszabbítás után

Az Astra-sor legújabb és leghosszabb tagja szűkített motorpalettával és kedvező árral érkezik.

Az öt- és a háromajtós, a kombi, a sportos OPC, a nyitható tetejű TwinTop és a lemezelt oldalú áruszállító Van után a hetedik Astra-variáns a Sedan

A 2004-ben bemutatott ötajtósnál csaknem 9 centivel hosszabb (2703 mm) tengelytávú, a kombival közös padlólemezre épített négyajtóst a lépcsőshátú-kedvelő keleti piacok igényeire reagálva gördítette ki az Opel. A motorpaletta is piacspecifikus, a két – Keleten legnépszerűbb – benzines és két dízel társítható a lépcsőshátúhoz.

A megnyújtott tengelytávval nem csupán a csomagtartó, az autó egésze is arányosan nőtt, a lábhely a második sorban parádés, a fejtér elegendő. A 490 l-es, elektromos zárjával a műszerfalról vagy a kulcsról távnyitható csomagtér 90 centi széles nyíláson át pakolható, legnagyobb szélessége 1,17, mélysége 0,95 m, utóbbi érték a támlák ledöntésével vagy síalagúttal akár 1,7 m fölé növelhető, de az utastéri átjáró a karosszériamerevítések miatt szűk.

A nyújtott tengelytávval a forma egységes, az ajtók az ötajtósénál nagyobbak

Bemutatóján az Astra Sedant valamennyi erőforrásával vezethettük, a legérdekesebb talán a belépő benzines. A változó szelepvezérlésű négyhengeres becsülettel mozgatja az 1,25 tonnás indulótömegű autót. A vezetési élmény amúgy az Astrákból ismerős, a kezelőszervek precízek, a kormány reakcióideje gyors, a futómű a keleti silányabb útminőséget és a sportos autózást egyaránt jól szolgálhatja.

A csomagtér tágas és mély. Helytakarékosan teleszkópokkal, nem a raktérbe nyúló zsanérokkal nyílik

A már kapható Sedan az azonos motorral szerelt ötajtósnál csupán 100 000 forinttal drágább, a kombinál 80 000-rel olcsóbb, belépőára 4 056 000 Ft. Gazdag alapfelszerelése egyebek mellett négy légzsákot, ABS-t, hátsó Isofix-gyereküléscsatokat, elektromos első ablakokat, távnyitós központi zárat, ködfényszórókat, a bőrhuzatú kormányról vezérelhető CD-rádiót és légkondicionálót is tartalmaz. Az extralista hosszú, kitörésgátló, bőrkárpitozás, bluetoothos kihangosító és még sok más elérhető.

Katona Mátyás

További képeink

Az Autó2 újság 2007/11. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás