Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 00:52

Megérkezett: Audi A6 allroad quattro - Elitsport

Az összkerékhajtású sportos kombi második generációja az aktuális A6 Avantra épül.

Légpárna

A krómkeretes hűtőmaszkon a függőleges lamellák is krómozottak, a padlólemezt acélbetétek védik

Az elődjénél 124 milliméterrel hosszabb, 76-tal nagyobb tengelytávú és 10-zel szélesebb terepkombi néhány milliméterrel az alap A6 kombit is túlnövi, magassága – alapáras légrugós felfüggesztésével – 1459-1519 milliméter között változtatható. A légrugók segítségével öt fokozatban állítható hasmagasság felső állása 185 milliméteres padlómagasságot ad, ami 35 km/órás sebességig élvezhető. Ez a szint a közúti A6 Avanténál 65 milliméterrel magasabb.

A feláras Xenon fényszórókkal LED-es hátsó lámpák is járnak

A legsportosabb állásban csupán 125 milliméter a távolság a padló és az út között, ahova 120 km/óra felett automatikusan süllyed a karosszéria. Az allroad quattro kívülről leginkább lökhárítóiban tér el a donor A6 Avanttól, bár megváltozott a küszöb és a kiálló alumínium borítású tetősín is. Az utastérben szinte észrevehetetlenek az eltérések, durvább szövésű a padlókárpit, ám a kényelem az A6-ból megszokott.

Elakadásmentesen

A beltér szinte teljes egészében az A6-osé

A tengelyek között alapesetben 50:50 százalékos nyomatékosztást adó, szükség esetén bármely tengelyt a nyomaték 75 százalékával hajtó Torsen-differenciálműves quattro összkerékhajtás képességei els ősorban havas, jeges, vizes, de kiépített úton élvezhető. Nem titkolt, hogy az országúti jellemzők javítása érdekében a második generációs allroad quattro terepképességei elődjénél némiképp visszafogottabbak. Az allroad quattro motorparkja két benzinest (3.2 V6 FSI: 255 LE, 330 Nm; 4.2 V8 FSI: 350 LE, 440 Nm) és két turbódízelt kínál (2.7 V6 TDI: 180 LE, 380 Nm; 3.0 V6 TDI: 233 LE, 450 Nm), a váltók mind hatfokozatúak, a belépő dízelé és a csúcs benzinesé alapáron, a másik kettőé extrapénzért tiptronic automata kivitelben.

A raktér 565-1660 liter között variálható

A rögzítőfék valamennyi felszereltségnél elektronikus, a fény- és az esőérzékelő, a bőrkormány, az automata légkondicionáló, valamint – a színes érintőképernyőn keresztül is vezérelhető – MMI basic multimédiás interfész szintén alaptartozék. A Q7-nél kisebb s visszafogottabb terepképességű allroad quattro gazdagabb felszereltséggel (a legfőbb adu a légrugós felfüggesztés) és magasabb belépőárral (14 791 000 Ft) várja vevőit.

– katona –

 

Képgaléria

További képeinkért kattintson ide!

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás