Bemutatók
Megérkezett: Audi A6 allroad quattro - Elitsport
Az összkerékhajtású sportos kombi második generációja az aktuális A6 Avantra épül.
Légpárna
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Az elődjénél 124 milliméterrel hosszabb, 76-tal nagyobb tengelytávú és 10-zel szélesebb terepkombi néhány milliméterrel az alap A6 kombit is túlnövi, magassága – alapáras légrugós felfüggesztésével – 1459-1519 milliméter között változtatható. A légrugók segítségével öt fokozatban állítható hasmagasság felső állása 185 milliméteres padlómagasságot ad, ami 35 km/órás sebességig élvezhető. Ez a szint a közúti A6 Avanténál 65 milliméterrel magasabb.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A legsportosabb állásban csupán 125 milliméter a távolság a padló és az út között, ahova 120 km/óra felett automatikusan süllyed a karosszéria. Az allroad quattro kívülről leginkább lökhárítóiban tér el a donor A6 Avanttól, bár megváltozott a küszöb és a kiálló alumínium borítású tetősín is. Az utastérben szinte észrevehetetlenek az eltérések, durvább szövésű a padlókárpit, ám a kényelem az A6-ból megszokott.
Elakadásmentesen
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A tengelyek között alapesetben 50:50 százalékos nyomatékosztást adó, szükség esetén bármely tengelyt a nyomaték 75 százalékával hajtó Torsen-differenciálműves quattro összkerékhajtás képességei els ősorban havas, jeges, vizes, de kiépített úton élvezhető. Nem titkolt, hogy az országúti jellemzők javítása érdekében a második generációs allroad quattro terepképességei elődjénél némiképp visszafogottabbak. Az allroad quattro motorparkja két benzinest (3.2 V6 FSI: 255 LE, 330 Nm; 4.2 V8 FSI: 350 LE, 440 Nm) és két turbódízelt kínál (2.7 V6 TDI: 180 LE, 380 Nm; 3.0 V6 TDI: 233 LE, 450 Nm), a váltók mind hatfokozatúak, a belépő dízelé és a csúcs benzinesé alapáron, a másik kettőé extrapénzért tiptronic automata kivitelben.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
A rögzítőfék valamennyi felszereltségnél elektronikus, a fény- és az esőérzékelő, a bőrkormány, az automata légkondicionáló, valamint – a színes érintőképernyőn keresztül is vezérelhető – MMI basic multimédiás interfész szintén alaptartozék. A Q7-nél kisebb s visszafogottabb terepképességű allroad quattro gazdagabb felszereltséggel (a legfőbb adu a légrugós felfüggesztés) és magasabb belépőárral (14 791 000 Ft) várja vevőit.
– katona –
Képgaléria
További képeinkért kattintson ide!
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Bár a legtöbben nagyjából tisztában vagyunk az autópályán való...

Nyáron újra csináljuk a fesztivált, találkozzunk Hévízen, a részletekért...

A gyújtógyertyák elsődleges feladata a levegő/üzemanyag keverék begyújtásához, valamint...

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...