Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Már itthon is láthattuk a Ford két legújabb egyterűjét

A Genfi Autószalonon bemutatkozott egyterű-párost már itthon is láthattuk.

A hazai árak még ismeretlenek, itthon kedvezőbb ára miatt várhatóan a Galaxy-nál népszerűbb lesz az S-MAX. Az üvegtető feláras

Az óbudai Events Hallban, a hazai kereskedők, flottavásárlók és újságírók elött tűnt fel először itthon a formailag nagyon hasonló, méreteikben eltérő egyterű-páros. Az autókkal menni egyelőre nem lehetett s még az árak, felszereltségek is ismeretlenek. Madarász György a Ford PR igazgatója szerint közel egy hónap múlva újabb részleteket tudhatunk meg az

Ford S-MAX – a korábbi Galaxy-nál nagyobb egyterűt az új generációs alá pozícionálja a Ford, felárért 7 személyes lehet

S-MAX-ról és az új Galaxy-ról. Az immár itthon is látott páros külső vonásaiban és méreteiben alig tér el egymástól, mindketten erősen hasonlítanak a tavaly bemutatkozott SAV koncepcióra. Az alapesetben 5 üléses S-MAX méretei sem szerények (4768x1854x1607 mm), a Galaxy még nagyobb (4820x1854x1676 mm). Az ülések 2, 3, 2 elrendezésben sorakoznak, a leghátsó sor a gyár szerint 180 centiseknek is jó, utóbbi az S-MAX-hoz feláras. A csomagtér az S-MAX esetében 285-2000, a Galaxy-nál 435-2325 liter között variálható a padlósíkba hajtható ülésekkel.

Az S-MAX és az új Galaxy az óbudai Events Hall elött. A kép jobb oldalán álló Galaxy 5,2 centivel hosszabb,  csomagtere 150 literrel nagyobb a 7 üléses S-MAX-énál, teljes raktere 325 literrel több

A motorkínálat közös tagjai a 2,0 l. Duratec benzines (145 LE), az 1.8 TDCi (125 LE) és a 2.0 TDCi (130 LE részecskeszűrővel; 140 LE felárért részecskeszűrővel) turbódízel, a Galaxy többlete a 100 lovas 1.8 TDCi, az S-MAX-hoz pedig a Focus ST-ből ismert 2,5-ös turbómotor (220 LE) is elérhető. Opcióként mindkét autóhoz kapható lesz teljes hosszban futó panorámatető, három (elöl kettő, hátul egy) zónás klímaautomatika, változó lengéscsillapítókkal dolgozó aktív futóműszabályzás, radaros távolságtartóval szerelt sebességszabályozó és visszagurulásgátló elektronika is, a legnagyobb gyári alufelni 20 colos. A biztonsági szereltség az elülső, oldalsó és a függöny légzsákokon túl vezetőoldali térdlégzsákot is ad.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás