Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Magyarországra is megérkezett a Peugeot 1007

Szeptember 10-én kezdi a leginkább nőkre vadászó, kitűnő törésteszt eredményű városi kisautójának értékesítését a Peugeot.

Az igényes, egyedi autóra vágyó vevőkört célzó egyterűs 1007 szeptember 10-én és 11-én nyílt hétvége keretében várja érdeklődőit a Peugeot márkakereskedőinél
Az elülső tolóajtó teljesen egyedi. A Peugeot cápaszáj-szerű arcára ezúttal a 307-tel és a 407-tel ellentétben lökhárító is került. A modellnév dupla nullája a Peugeot új sorozatait nyitja
A műszerfal színes betétei és az ülések fedőkárpitjai az összesen 18 elemet tartalmazó kárpitcsomagokkal könnyedén és gyorsan válthatók más színűre
A 2315 milliméteres tengelytáv elől nagyautósan hosszú belteret ad, s a szélesség is bőséges
A 920 milliméteres ajtónyíláson keresztül gyerekek akár az ülések előrehajtása nélkül is átférnek. Ez nagy előny lehet egy sietős reggelen az iskola előtt
A hátsó lámpák divatosan az oldalfalba nyúlnak, a csomagtérajtó nagy szélességben, de sajnos magas peremet hagyva nyílik
A szélvédő közel 1,2, a teljes üvegfelület 3,9 négyzetméteres, 200 000 forintért jókora elektromos tolótető is kérhető
A két különálló hátsó ülés 3 pontos övekkel, állítható fejtámaszokkal és Isofix csatokkal főként gyerekeket vár
A menetteljesítmények ugyan nem sportautósak, de városban kifejezetten kellemesenek tűnt bemutatóján az 1007

Az 1007-es 3731 milliméteres hosszával a városi kisautókhoz, 1826 milliméteres szélességével a rangosabb limuzinokhoz, 1620 milliméteres magasságával pedig az egyterűekhez húz. Két oldalsó ajtaja alapáron is elektromosan csúszik hátra, de a kézi vezérléstől sem bolondul meg. A közel egy méter szélességű nyílás a hátsó üléseket akár az elülsők előrehajtása nélkül is elérhetővé teszi. Az üléspozíció kellemesen magas, a tér minden irányban bőséges, a műszerfal és az ülések – gyári normaidő szerint – negyed óra alatt átszínezhetőek a 9 színben kapható „Caméléo” kárpitcsomagokkal. A hárompontos Isofix csatokkal szerelt két hátsó ülés külön-külön, a csomagtérből is előre billenthető vagy 23 centin tologatható. Az alapesetben 178 literes csomagtér 1048 literig bővíthető. A motorpaletta 70 lóerős 1,4-es HDi turbódízelt, valamint 1,4 (75 LE) és 1,6 (110 LE) benzineseket kínál. A kisebbik benzines felárért a 2-Tronic nevű kormányról is kapcsolható robotizált váltóval is kapható, a nagyobbikhoz mindenképpen azt csatolják. A háromlépcsős szereltségsor alapja pánikfékkel operáló ABS-t, 4 légzsákot, mélységében és magasságában is állítható kormánykereket, elektromos elülső ablakokat és tükröket, elülső ülések alatti fiókokat, sebességfüggő szervokormányt és fedélzeti számítógépet ad, a klíma felára 250 000 forint. Bevezető kampányában a belépő változat 3 150 000 forintos ára helyett már 2 990 000 forinttól elhozható, az alapszint felett pedig felármentesen választható egy a kilenc színben kínált cserélhető kárpitcsomagok közül.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

Hangos Az Autó! – 7. rész

Az 7. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Legyen saját címoldala!

Lepje meg rokonait, barátait, üzletfeleit, vagy akár saját magát...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás