 |  | 
|  |  |
Amíg a szem ellát, autók és kapuk. Az üzemeltető „megfogó embereket” is alkalmaz: aki átjutott a sorompós fizetőponton, még számíthat a feketébe öltözött ellenőrök kukacoskodására, hogy valóban annyit fizetett-e, amennyi az autója alapján indokolt |
| | Helyi gyártású Honda motor, Hindustan Ambassador némi lámpatuninggal és motoriksa száguld Delhi belvárosában |
| | A rendőrségi csapatszállító és az elefántok jól megférnek egymás mellett. Az állatok hosszú szertartás után emelkednek fel, és komótosan kelnek útra. A többi közlekedő türelmes a behemótokkal, legfeljebb néhányszor dudálnak, akkor is csak megszokásból |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
Elképesztő teherautók róják az utakat. A többségük Tata-gyártmány, de úgy tűnik, az indiai mamut csak az alvázat és a motort szállítja, a fülkét mindenki saját ízlése szerint készíti el. Alig van ablakfelület, de csicsából nincs hiány |
| | Ez a busz 60-70 embert visz, de úgy néz ki, mintha a roncstelep olvasztójából mentették volna ki. |
| | Nem trükkfelvétel: a gumi szakadt és rojtos. Talán az ilyen hibák miatt használja a biztonsági övet szinte minden sofőr. |
|
| |  | | |

| | 
| | 
|
Ketten ülnek a motoron, de csak a férfin van bukósisak. Nőkön nem láttunk védőfelszerelést, talán Visnu vagy Siva védelmében bíznak? |
| | Megszámolni sem lehet, hányan kapaszkodtak fel a riksára. Ezekkel ugyanúgy közlekednek a szűk sikátorokban, mint a sztrádán. Többségük Bajaj- (helyi motorgyártó óriás), de láttunk Piaggio-gyártmányt is |
| | Négysávos úton igyekszik a traktor, lehetnek vagy harmincan a platón. A látottak alapján közlekedési szabályok nincsenek, s a rendőr sem törődik az úton levőkkel |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
Az emberi erővel hajtott riksák gyakran szállítanak csomagot is. A régi Delhi piacához képest a józsefvárosi kínai piac szellős sétány |
| | Ilyen bádogdobozokban szállítják az elkészült autókat. Vajon mekkora a szállítási sérültek aránya? |
| | Egy kis dugó, hátulnézetből, motoriksahaddal. Van olyan lámpa, ami 5-8 percig is pirosat mutat. Délután és este szinte lehetetlen közlekedni |
|
| |  | | |

| |  | | 
|
Delhi külvárosa, ide már nem jutott szilárd burkolat. Suzukiból van a legtöbb, évente mintegy hétszázezret ad el a Maruti. Középen a Wagon R felfrissített változata |
| | Motorszerviz Udaipurban. A szakik egyszerűen elfektetik a robogókat, és úgy állnak neki a motor vagy a váltó javításának. Bajaj, Suzuki és Honda a legnépszerűbb gyártmányok |
| | Előtérben az ázsiai piacra szánt Toyota, Tata Indica és Hindustan Ambassador. Suzukiból van a legtöbb, de a Hyundai i10 és az Atos is szerves részei az utcaképnek |
|
| |  | | |