Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Janika újra Peugeot 206-os WRC-ben

Ifj. Tóth János hatszoros rali bajnok egy év kihagyás után újra Peugeot-ban nyomja mélyre a gázpedált.

Első oldal

Ifj. Tóth János és Bahor Bea 
Ifj. Tóth János egy évnyi kihagyás után újra Peugeot 206 WRC-t vezet a magyar rali bajnokság nyolc futamában. A Peugeot Hungária és a legjobb magyar raliversenyző kapcsolata sikeres volt, három bajnoki címet szereztek együtt és most a néhány évvel ezelőtti európai listavezető kisautó újbóli felturbózása  a cél. A márkaképviselet marketingjében kreatív munkára fogják a magyar rali bajnokságot és a PR vonatkozásokat sem hagyják kihasználatlanul. A közös munkára nem lehetett volna jobb versenyzőt találni, mint Janika, akik a pályák mellé vándorló tízezrek kedvence és ég benne a vágy, hogy újra az élre álljon.
 
Bálint Zsófia a Peugeot Hungária PR igazgatója a sajtótájékoztatón láthatóan örömmel beszélt arról, hogy újra ifj. Tóth Jánossal dolgozik együtt a cég, azzal a szerény, de kiemelkedő képességű versenyzővel, aki jó néhány évvel ezelőtt felpezsdítette a márka hazai képviseletének életét. Janika beszámolt arról, hogy a franciaországi tesztek ellenére a hét végén rendezendő Startautó Ralin tovább ismerkedik az autóval és a Michelint felváltó Pirelli gumikkal. Megnyugtatta híveit, hogy gyors tanulásra képes. Az autó 2003-as építésű és a Peugeot Sport 50. alvázszámú autója, egy ideig Marcus Grönholm és egy Új-Zéland vébé futamon Harry Rovanpera  is ment vele. A francia csapatvezető elismeréssel nyilatkozott Janika tesztprodukciójáról és elmondta, hogy az autót beállították a magyar fiú vezetési stílusához.  Az autóban minden benne van, amit a gyár privát csapatnak átenged, sokkal korszerűbb, mint az a modell, amit a Janika korábban bajnokságra vitt. Jellemző, hogy mindhárom differenciálműve elektronikus szabályzású, de aktív is, tehát maga állítja, hogy melyik keréken, mekkora kipörgést engedélyezzen, hogy a lehető legtöbb nyomaték az útra kerüljön. Ezzel kapcsolatban  ifj. Tóth János megállapította, hogy aszfalton nem, de esős úton és sodrós talajon komoly előnyt jelenthet. A sajtótájékoztatón mutatkozott be a Lion Team SE új navigátora Bahor Bea, aki korábban az N-es kategóriában két bajnoki címet szerzett. 
 
Csikós Gábor

Képgaléria

Tekintse meg fényképeinket!

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Miért fontos az olajszűrő?

Ha a motorban az olaj hosszabb ideig szűretlenül marad,...

Hangos Az Autó! – 8. rész

Az 8. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

Első ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésébenElső ecoMobility Day a Magyar Autóklub szervezésében

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A Nokian Tyres Romániában kezdi meg az első zöldmezős, CO2-mentes gyárának építését

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás