Bemutatók

2009. március 16. hétfő, 02:15

Honda Civic - Vonalkód

A Civic a 8. generációba lépett. Az új ötajtós a sportos vonalat viszi tovább.

Talán az orr-rész a legfeltűnőbb: krómok helyett átlátszó elemeket mutat
A
A nagyablakos hátrész különleges eljárással készül: a fekete és átlátszó, szárny alatti részt egyetlen művelettel gyártják, belülről az átlátszó ablakrészt páralevető anyaggal kezelik. A két sportos kipufogó-végdarab motortól függetlenül minden változaton feltűnik majd
Honda törzsközönsége körében nem túl sikeres ötajtós Civic visszatér a régi kerékvágásba: elsősorban a sportos vásárlókat iparkodik visszahódítani, miközben új vásárlók elcsábítását is várják tőle. Mellesleg szólva a Honda szemben úszik az árral, a nagyobb, magasabb, szélesebb ma olyannyira divatos jelszavaiból csak az utóbbi maradt. Az új változat ugyanis 35 mm-rel rövidebb (4250 mm), a tengelytávja (2635 mm) is 45 mm-rel kevesebb az elődjénél, 35 mm-rel alacsonyabb is, a szélessége (1760 mm) viszont 65 mm-rel (!), az elülső nyomtáv 34-gyel, a hátsó 45-tel nőtt. A karosszériára a legjobb kifejezés a merészség, amit az is jelez, hogy a Genfi Autószalonon a szakmát átvágva, a vásárlókat analizálgatva tanulmányautóként mutatták be a kész, már előszériás darabot, amin azóta csak a visszapillantó tükör magasságát változtatták meg, azt is azért, mert európai szabvány fogja előírni a tükör magasságát. A mű az előző változattól irányzatában tér el: a régi ötajtós magas építésével, igazán jóra hangolt rugózásával finom családi modell volt, és a felszentelt hondások ettől állítólag undorodtak, a mostani az ő visszafordításukra született.

Tanulmányautó-szerűen látványos forma, burkolt hassal (CW 0,30), a látvánnyal sugalltnál jóval nagyobb beltérrel. A gyár ötcsillagos biztonságot vár tőle, a karosszéria merevsége a gyár szerint csak a Type-R-éhez mérhető
Különleges, jól értelmezhető és használható műszerfal. Felül a digitális kilométeróra, alatta a központi műszer a fordulatszámmérő. Az indítás nyomógombos, a kulcs nélküli rendszer később jön

Az Autó2 újság 2005/9. számában megjelent cikk rövidített változata

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Mazda CX-5 – Csendes finomság

A CX-5 már 2017-óta fut az utakon, az idei...

Már rendelhető a bZ4X, a Toyota első akkumulátoros elektromos modellje

A Toyota új bZ – beyond Zero – almárkájának...

Magyarországon is bemutatkozik az MG

Három modell forgalmazásával kezdi meg hazai tevékenységét a kínai...

Hangos Az Autó! – 5. rész

Letölthető és hallgatható podcast mellékletünk aktuális, júniusi adása.

Hangos Az Autó! – 4. rész

A 4. rész az első téma alatti lejátszóval indítható...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás