Aktuális
Haszonjármű-bemutató: Iveco Daily - Itthon van
A hazai vezérképviselet a Hungaroringen mutatta be itthon az új Iveco Daily-t
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Bár az Iveco Daily továbbra is hossztartókkal erősített létraalvázra épül, common-rail közvetlen befecskendezéses turbo dízelmotorjait továbbra is töltőlevegő-hűtővel erősítik s a hatfokozatú váltón keresztül a hátsó kerekeket hajtják – azért volt mit megismerni a Hungaroringre kilátogató ügyfeleknek és újságíróknak, akik kíváncsiak voltak az újdonságra. A kocsi külsejét Giugiaro tervezte – új az eleje és a hátulja is.
A sorozat hengerenként négyszelepes motorjai már Euro 4-esek, az előírást kipufogógáz visszavezetéssel de részecskeszűrő nélkül teljesítik – ez utóbbi azonban rendelhető. A 2,3 literes 96, 116 vagy 136 lóerőt, a háromliteres 146 LE-t teljesít, nyomatéka pedig 350 Nm. A legerősebb azonban a 3.0 HPT jelű erőforrás, 176 lóerővel és 400 Nm-el! A beltérbe is belenyúlt Giugiaro. Javították a kabin ergonómiáját, több a rakodórekesz, újak – kényelmesebbek és ergonómikusabbak elődjeiknél – az ülések, a legnagyobb újdonság azonban az, hogy a váltókar a műszerfalra került.
Összesen tíz Daily-t és kettő darab Stralist próbálhatott ki a versenypályára kilátogató körülbelül négyszáz ember. Szerencsére az idő is jó volt, s a kocsikat is több körön keresztül lehetett nyúzni a pályán.
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | |
| |
![]() |
Comments
Eseménynaptár
Friss anyagok

Az Autobest összeurópai zsűrije a Renault Austral-t választotta 2023...

Rendhagyó közlekedési témájú konferencia és környezetbarát járműveket bemutató nyílt...

A finn abroncsgyártó vállalat Nagyváradon építi majd meg új...